S L Y Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 Cand stateam la bloc aveam parcarea pe partea cealalta si imi pornea webasto din telecomanda. Jmecherie este Thermocall, avea seful meu pe X5. Pe webasto avea un modul gsm cu o cartelă sim si o pornea de unde avea chef. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scooter Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 Din telecomanda originala webasto merge la circa 400m fara obstacole (probat de mine). La bloc imi merge din apartament, masina fiind parcata in strada, la circa 70m. Cu telecomenzile aftermarket si module separate nu merge, alea au putere mica. Confirm ca pleaca webasto si la 18 grade, cat erau dimineata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Hulk Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 La mine nu porneste Inseamna ca s-a stricat deja dupa doar un an? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Felix Postat Septembrie 7, 2017 Autor Share Postat Septembrie 7, 2017 Nu cu timer ci pe incalzire directa.Trimis de pe al meu SM-J500F folosind Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Felix Postat Septembrie 11, 2017 Autor Share Postat Septembrie 11, 2017 Voi dezvolta capitolul pompa auxiliara de pe electrovalve in ceea ce urmeaza: - pentru ca ma deranja eroarea de pe clima si pentru ca tineam minte ca la fostul 2,8i cu navi, primul meu E39 in 2006, aveam aceasta pompa, am decis sa montez si pe 2,0d asa ceva. - m-am documentat pe realoem si am observat ca pe 2,0d apar si electrovalvele cu pompa auxiliara; - am cumparat piesa de pe olx; - rezolvat cu schema electrica. Aici vine doar un fir pinul 1 din pompa duce la pinul 9 din mufa albastra a panoului de climatronic, pin care era inexistent in mufa (firesc dealtfel); Pinul 2 din mufa pompei vine la masa. - am curatat electrovalvele; - dupa 1 ora de mestereala totul functional.Dupa traseul furtunurilor de apa, aceasta pompa are dublu rol:- preia agentul de racire împins de pompa webasto, atunci cand acesta functioneaza si il impinge spre radiatorul de incalzire din habitaclu;- preia agentul de racire din sistem si atunci cand webasto este nefunctional, deci se pare ca voi avea caldura mai repede in masina. Trimis de pe al meu SM-J500F folosind Tapatalk 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
increatul Postat Septembrie 11, 2017 Share Postat Septembrie 11, 2017 Deci ce face aceasta pompa? Circula mai repede lichidul de racire? E super ideea, si cred ca nici benzinarele nu se incalzesc asa repede :D Dar ai simtit nevoia? ca 520d cu webasto se incalzeste destul de rapid, aproape ca un benzinar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Felix Postat Septembrie 11, 2017 Autor Share Postat Septembrie 11, 2017 Aveam doar eroare pe clima care nu-mi era pe plac. Asta a fost principalul motiv pentru care am montato.Pompa impinge antigelul spre radiatorul de caldura.Un benzinar se incalzeste foarte repede. Dieselul reuseste asta doar cu webasto functional.Voi vedea in timp daca se simte diferenta cu/fara pompa.Trimis de pe al meu SM-J500F folosind Tapatalk 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scooter Postat Septembrie 12, 2017 Share Postat Septembrie 12, 2017 In WDS pompa auxiliara este intalnita numai la modelele cu LWS (latent heat acumulator), incalzitor electric sau la benzinare fara LWS. Pe diesel foloseste la functia de residual heating, adica REST. Motor cald, oprit, frig afara, incalzesti masina cu apa din motor (functioneaza pana ajunge apa pe la 70 grade sau scade voltajul). Cand e motorul pornit e folosita pompa de apa pentru circulatia apei si cea de la webasto, cand acesta e functional. Nu stiu daca functioneaza si pompa auxiliara. Ideea e ca fara pompa asta, functia REST pica repede, se raceste repede apa din caloriferul aerotermei, nefiind o pompa sa aduca alta calda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Felix Postat Septembrie 12, 2017 Autor Share Postat Septembrie 12, 2017 Probabil are legatura cu ceasurile de bord de tds care nu aveau functia MAX ci REST. De aici si eroarea de pompa auxiliara. Maine dimineata, am sa observ daca functioneaza sau nu si in cat timp se simte caldura la grile comparativ cu precedenta configuratie.Le: interesant ca apare pe realoem in 2001.01 aceasta pompa in tandem cu webasto cand disparuse pe pe modelul FL functia REST. Trimis de pe al meu SM-J500F folosind Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartro Postat Septembrie 12, 2017 Share Postat Septembrie 12, 2017 Diesel nu se incalzeste repede nici cu 10 pompe . La E32 am anulat pompa respectiva (ma rog, s-a sinucis prin explozie) si doar la ralantiu am observat un pic de diferenta, in sensul ca fara pompa simteam cum aerul din grile crestea temperatura un pic cand acceleram nitel motorul. Sunt curios cu functia MAX cat o sa ai caldura de la energie termica reziduala din motor. La E32 era fain functionalitatea asta, dar avea ditamai motor de fonta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Felix Postat Septembrie 12, 2017 Autor Share Postat Septembrie 12, 2017 Acum 2 ore, bartro a spus: doar la ralantiu am observat un pic de diferenta, in sensul ca fara pompa simteam cum aerul din grile crestea temperatura un pic cand acceleram nitel motorul. Asta e si rolul pompei. Teoretic chiar daca nu face mare smecherie, practic am scapat de eroarea stresanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Felix Postat Septembrie 15, 2017 Autor Share Postat Septembrie 15, 2017 Revin cu update referitor la functionarea pompei. Deja in zona in care se afla indicatorul, baga caldura suficienta.Pentru cei la care nu functioneaza webasto, este un mare avantaj.Trimis de pe al meu SM-J500F folosind Tapatalk 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Felix Postat Noiembrie 7, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2017 Diferenta intre jante pe 18 si jante pe 16. La prima strigare 1,3 litri% mai putin cu jantele de 16. Circulat lejer, pe acelasi traseu, urban, la diferenta de 1,5 ore cam in acelasi trafic. 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocavaly Postat Noiembrie 7, 2017 Share Postat Noiembrie 7, 2017 Felicitari pentru consum. Nu inteleg cum puteti sa scoateti asa valori bune. La mine tot viteza medie in jurul valorii de 20 km/h am consum de 11 cu webasto. ce-i drept pe distante de 2 km facute o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Felix Postat Noiembrie 13, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2017 Pe 2 km e bun consumul 11% Cand vreau sa vad cum mai sta, resetez consumul pe loc, pleaca de la 39%, parcurg 20 km si-mi fac o idee daca s-a modificat sau nu ceva in mersul masinii. Daca iti cunosti masina, nu e obligatoriu sa rulezi 100 km ca sa-ti dai seama daca functioneaza in parametri sau nu. Am lasat masina pe mana celor tineri. 8 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Felix Postat Decembrie 24, 2017 Autor Share Postat Decembrie 24, 2017 În șfârșit legal. Style 66 în două lățimi Și dacă tot e cu Moșul, o prelungire la bară.Trimis de pe al meu SM-J530F folosind Tapatalk 12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_gavan Postat Decembrie 30, 2017 Share Postat Decembrie 30, 2017 Bestial arata masina! Imi place culoarea din ce in ce mai mult. Jantele sunt exact ce merge pe E39. Astea si cele de M5 mi se par cele mai frumoase. Felicitari! Felix Navidad Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Felix Postat Ianuarie 23, 2018 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2018 Si suspensia GT Cupline. 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_gavan Postat Ianuarie 25, 2018 Share Postat Ianuarie 25, 2018 Topaie? E rigida?Sent from my iPhone using Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nt71adu Postat Ianuarie 25, 2018 Share Postat Ianuarie 25, 2018 Nu. Este ferma dar nu rigida.Trimis de pe al meu SM-J530F folosind Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Felix Postat Ianuarie 29, 2018 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2018 Desfacut faruri, schimbat mastic, restilizatTrimis de pe al meu SM-J530F folosind Tapatalk 5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S L Y Postat Ianuarie 29, 2018 Share Postat Ianuarie 29, 2018 Foarte misto au iesit . Ce lupe ai pus? P.S.: ce ma oftic ca ale mele nu se pot desface Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Felix Postat Ianuarie 29, 2018 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2018 Sunt lupele originale in perfecta stare.Erau doar probleme de etansare din cauza masticului. Nu recomand sa fie refolosit.Si farurile tale se pot desface. Tai sticlele, cu un cutter profesional tai restul de plastic din carcasa farului si cureti restul de mastic, montezi lupe si sticle noi.Trimis de pe al meu SM-J530F folosind Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_23 Postat Ianuarie 31, 2018 Share Postat Ianuarie 31, 2018 On 1/29/2018 at 3:24 PM, Felix said: Sunt lupele originale in perfecta stare. Erau doar probleme de etansare din cauza masticului. Nu recomand sa fie refolosit. Si farurile tale se pot desface. Tai sticlele, cu un cutter profesional tai restul de plastic din carcasa farului si cureti restul de mastic, montezi lupe si sticle noi. Trimis de pe al meu SM-J530F folosind Tapatalk Si eu am facut ornamentul negru,doar ca am pus si lupe bixenon.Arata foarte bine farurile dumneavoastra,in combinatie cu sticle noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scooter Postat Februarie 1, 2018 Share Postat Februarie 1, 2018 sticle noi, care au 2 ani si fara folie de protectie. Eu zic ca merita fiecare banut, iar calitatea sticlelor e foarte ok! 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts