Sari la conținut

mircea_uwx

Membri
  • Număr conținut

    149
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

mircea_uwx a câștigat ziua ultima dată pe Iulie 16 2018

mircea_uwx a avut cel mai apreciat conținut!

Profile Information

  • Locatie:
    cluj/slatina
  • Hobby
    surubaritul
  • Motorizare
    520d 136 CP

Tara

  • Tara
    Romania

Vizitatori Recenți Profil

1.484 citiri profil

mircea_uwx's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

15

Reputație Comunitate

  1. Verifica si furtunul care iti iese din turbo spre intercooler pentru ca ai o eroare si pe boost
  2. Dupa cum a spus si Scooter nu este de ajuns sa repari calculatorul si dupa aceea sa pui pompa sus si gata. Sunt mai multe variabile de care trebuie tinut cont. Calculatorul se repara si fara sa dai jos pompa ca sa nu mai ai bataie de cap cu avansul.
  3. Si ca sa revenim la oile noastre ar fi bine sa stim si noi citeva aspecte: -pompa a functionat ok pina la momentul respectiv -pompa a fost data jos de pe masina cand a fost dusa la reparat -cine a dat pompa jos a calat motorul, pompa.... -ai verificat avansul dupa montare Aceste lucruri ar ajuta ina ne face o idee mai buna. Multumesc
  4. Scuze .dar stiam ca ai discutat cu mine despre pompa ta la momentul respectiv si nu imi aminteam sa fi spus anumite treburi mai ales legate de calculator. Ideea este ca eu fiind din Cluj...... Oricum scuze de off si scuze de deranj Felix. La multi ani si numai bine.
  5. Alimenteaza vp_ul pe direct din sticla prin cadere. Desfa conducta de la injectorul 1 (este mai usor) si vezi cum vine motorina acolo _vine cu presiune vp_ul este ok _vine slab calculator vp defect
  6. Nu trebuie data pompa jos. Cu putina munca reusesti si fara a o da jos Da-mi un PM cu numarul tau si iti explic mai in detaliu la telefon si apoi le urci tu pe forum .
  7. Daca nu ai presiunea aceasta indreapta-ti atentia pe circuitul de transvazare din. rezervot. Daca ai presiunea atunci te uiti la pompa de injectie incepand prin a verifica firele care ies din calculatorul pompei si merg in jos 2 la capul hidraulic si 2 sub capul hidraulic , acestea din urma de obicei ramanand fara izolatia de pe fire . Mai sunt si alte probleme dar incepe cu acestea.
  8. Verifica cu un manometru inseriat la filtrul de motorina sa ai 0,4 bari presiune
  9. Ia in calcul si ceva uzuri la turbina . Verifica jocul la ax.
  10. Acest post nu poate fi afișat deoarece este într-un forum protejat de parolă. Introdu parolă
  11. Acest post nu poate fi afișat deoarece este într-un forum protejat de parolă. Introdu parolă
  12. Legat de varianta simplificata dupa parerea mea cred ca lucrezi mai mult avind in vedere ca lucrezi la ghici si pana nimeresti ...... Montarea ceasului iti ia cu 5 min mai mult, trebuie sa tragi filtrul de motorina intr-o parte si atit. Nu iti trebuie nici un cod de pompa , pur si simplu sub holenderele de la retur si tur care iti intra in pompa gasesti stantat o valoare gen 0,72 pe care o verifici inainte sa te apuci de depresat ,desfacut dupa care poti sa mergi conform TIS cu +0,1sau -0,1 fata de valoarea stantata pe pompa. Daca ai nevoie de ajutor mai in detaliu iti trimit in PM nr meu si iti pot explica mai mult. Sper sa imi fac timp zilele astea sa pun cotele de la scule daca este cineva interesat.
×
×
  • Creează nouă...