Sari la conținut

My pride and joy... or something like that


SharpeleCuOchelari
 Share

Recommended Posts

Revenind la realitate...:(

Dupa 340 km, consumul aratat de bord a fost de 6.0% iar la pompa a fost de 7.35% de la plin la plin. 

Nu e rau nici asa insa m-am entuziasmat cand am vazut bordul. Asta a fost in conditiile in care am facut drumul de la Cluj la Piatra Neamt in 4h 30. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 12/1/2017 at 10:25 PM, danydanypop said:

Se poate calibra din meniul secret să îți arate cât de cât corect.😉

Dany, ceva ponturi in sensul asta? Please, please... 
Am cautat pe youtube dar nu am gasit nimic despre calibrarea indicatorului de combustibil. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-am incumetat inca deoarece nu mi-am dat seama care este raportul dintre unitatea shimbata/litru afisat, adica cat trebuie sa cresc daca OBC-ul arata cu 1.3 l mai putin la 100 km. Poate reusesc de il dereglez mai tare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit azi ceva... Valoarea in bord era la 1000 asa ca, am apasat de 2 ori pe butonul din stanga sa vad daca creste sau coboara, si a scazut la 998. De crescut se pare ca nu mai avea unde sa creasca.
Acuma ce nu stiu cat de tare il afecteaza ca e la 998... Desi, daca poti modifica valoarea acelui parametru cu 1000 de unitati, cred ca cele 2 care le-am scazut eu nu ar treb sa se simta. 
Daca totusi vad ca e aiurea, ii dau un reset de la submeniul 21 si aia e. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut
Astazi am ajuns sa rad cu un ochi si sa plang in hohote cu celalalt din cauza masinii; sau poate doar datorita ei ar fi mai corect. 
Sa va explic: cumparat un set de frane fata de 324 mm, un injector (multumesc G Y L pt asta) si dus autoturismul la mecanic pentru efectuarea inlocuirilor de rigoare. Toate bune si frumoase pana aici. In dupa-amiaza aceleiasi zile masina era gata insa eu am ridicat-o abia in dimineata urmatoare, masina ramanand in service toata noaptea cu cheia in contact.
Dimineata am luat-o de la Andrei (mecanicul) mergand ceas insa abia mai tarziu am observat urmatoarele:

  • nu se mai deschide din telecomanda cu nici una dintre chei dar din butuc sau din interior, centralizata functioneaza
  • incalzirea in scaune nu mai merge pe nici o parte
  • nu mai ma atentioneaza daca am pozitiile aprinse/usa deschisa - nici gong nici mesaj in bord
  • lumina interioara merge, la fel si stergatoarele si stropitorile (atat pt parbriz cat si pt faruri)

Cam asta am observat pana acum si sunt putin cam dezamagit, asta dupa ce tare mi-au placut noile frane iar corectia de la injector a scazut de la 1 si ceva la 0.10. 

Acuma nu stiu daca s-a intamplat ceva la service sau e doar o coincidenta nefericita. Voi ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poza e facuta ieri, pe drumul cluj-budapesta si retur. Acesta era consumul mediu afisat dupa aproape 700 km cu o viteza medie de 80km/h. Am mers "la consum" ca sa zic asa in sensul ca pe autostrada pilotul era setat la 110. O data am ajuns la 210 dar, in rest, ma depaseau dubele una una. 

Mai mult, masina mea manifesta o tendinta superoptimista cand afiseaza consumul mediu de carburant dar, totusi, am facut drumul asta (960km in total)  cu un plin din care a mai ramas ceva motorina si pentru 2-3 zile de fatait prin oras. 

IMG_1419.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Augustin stiu, d-aia ziceam ca masina mea este optimista din punctul asta de vedere. la un consum real de 7.35%, ea afisa in bord 6.0% ;)

Am modificat valoarea KWBR din meniul 20 (tnx danydanypop) la 1040 insa cred ca tot optimista este. Poate trebuie mai mare.
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Cica a venit primavara astazi... am facut un filmulet cum a pornit masina in prima zi a lunii lui martisor, la... -14 grade. Asa da martisor, n-am ce zice. 

M-am dat jos din pat la 6.30 doar sa vad cum se comporta, unde stau din punctul asta de vedere. Acu o luna ii lua ceva vreme sa porneasca si la 0 grade. Am schimbat un injector care dadea foarte multa motorina pe retur si situatia s-a imbunatatit dramatic; acum insa a fost testul suprem: -14 grade. Nu stiu cum e pe la voi, dar la Cluj mult mai frig nu prea se face. 

In fine, aici este rezultatul https://www.youtube.com/watch?v=fVNK1UT7hGI

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Andicu Cred ca si a ta la fel deoarece te-am vazut acu vreo doua dimineti prin Grigorescu; si nu era tocmai cald.  Tare mult imi place cum arata.

Daca stau bine sa ma gandesc, am mai admirat-o de cateva ori, cand numa visam cu ochii deschisi la E39.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Ai lipit un conținut cu formatare.   Elimină formatare

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...