Sari la conținut

Simptome filtru epurator infundat.


Recommended Posts

E39, 520d, facelift, 136cp.

 

Povestea incepe acum aproximativ 40 zile, dupa un drum de 800 km dintr-o data masina a inceput sa scoata fum alb si tragea foarte greu.

Am oprit motorul 1 min, am pornit si totul a revenit la normal,a 2 zi dimineata dupa primii 30 km am patit aceeasi chestie, iarasi am oprit si si-a revenit,am banuit ca ceva se infunda din cauza mersului la turatii joase ( schimb cam la 2100/2200rpm, asa m-am obsinuit ) urmatorii 300 km am mers cu masina numai peste 2500 de ture, in ritmul asta masina merge perfect, nu a mai facut probleme deloc de atunci. A urmat o perioada de 35 de zile in care nu am mers cu ea, iar acum urmeaza sa ii schimb ulei + filtre si sa rezolv problema asta.

 

De la ce credeti ca ar putea fi ?! Initial am crezut ca a picat turbina deoarece aceasta fluiera destul de tare, dar se pare ca nu ea este vinovata. Masina o am de maxim 10k km fostul proprietar nu o folosise de aprox 6 luni timp in care cred ca sa imbaxit destul de tare filtrul epurator din cauza asta si din cauza ca nu l-am schimbat cand am cumparat masina cred ca au aparut problemele, aveti idee daca asa se mainfesta cand trebuie schimbat epuratorul ? Sau ce ar mai trebuii sa verific daca persista problema dupa schimbarea filtrului respectiv ?

 

Am postat si 2 poze cu filtrul epurator desfacut acum cateava ore de pe masina, mie imi pare destuld e imbaxit, nu stiu cum ar trebuii sa arate unul folosit dar banuiesc ca nu asa.

2014-08-06 19.51.39.jpg

2014-08-06 19.51.46.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e imbacsit rau e negru...fumul alb de obicei e de la ulei. Filtrul ala pare ok. Apuca te si verifica furtunasele de vacuum in special daca zici ca e statuta, inclusiv alea de la suporti motor, electrovalvele, senzor presiune turbo.

Sa inlocuiesti tot cu OE...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, s-ar putea sa fie probleme la carcasa, stiu ca Andicu a avut probleme cu valva de la filtru. Cred ca o sa fie nevoie sa il inlocuiesti.

 

Edit: Mi-a ramas deschisa pagina, nu am vazut ca a postat Andicu. :lol:

Editat de AdiOrte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am curatat filtrul, este desfacut si acum, o sa il inlocuiesc cu tot cu carcasa (nici nu am vazut sa il pot cumpara fara) intradevar pare curat din cauza blitzului dar am apasat pe el si este imbaxit bine de ulei.

Am citit despre un nou tip de filtru de plastic aparut pe modelele noi care se poate pune in locul celui de pasla si care teoretic ar fi mai eficient, a incercat cineva pana acum ?!

 

 

Cat despre furtunasele de vacuum, senzor presiune turbo si electrovalve cred ca am sa merg in service, nu stiu cum sunt amplasate si nici cum ar trebuii verificare, am sa ii fac o diagnoza cu bmw scanner sa vad daca apare ceva, in rest ma depaseste :)

 

 

 

 

decantador-aceite-bmw-320-m47-3.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am inteles, trebuie modificata putin carcasa la epuratorul cu decantare - e diferit fata de cel cu cartus filtrant. Eu schimb doar elementul filtrant (cartusul) - care se imbiba cu ulei, e in jur de 100 lei oem. Cu tot cu carcasa ar trebui sa te coste in jur de 200 lei.

 

Nu am incercat, si nici nu cred ca o sa incerc, merg pe cel oem... schimbat la fiecare revizie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am inteles, trebuie modificata putin carcasa la epuratorul cu decantare - e diferit fata de cel cu cartus filtrant. Eu schimb doar elementul filtrant (cartusul) - care se imbiba cu ulei, e in jur de 100 lei oem. Cu tot cu carcasa ar trebui sa te coste in jur de 200 lei.

 

Nu am incercat, si nici nu cred ca o sa incerc, merg pe cel oem... schimbat la fiecare revizie...

Adi, Cristi are motor de 2000 cmc, tu ai de 2500 cmc, e altfel. Stiu ca si eu am schimbat cartusul filtrant si o garnitura, nu tot ansamblul ( colegul groza dan, dupa seria masinii ). S-ar putea ca la unele modele de 2500 cmc M57, sa se schimbe cu totul, nu bag mana-n foc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiam ca necesita modificari pentru a monta filtrul cu decantare, o sa pun de panza, momentan am gasit pe stock cartusul si garniturile, daca nu isi revine iau si carcasa dar pana atunci nu mai pot merge cu asta imbaxit. Daca e ok o sa il las asa si la urmatorul schimb il inlocuiesc cu totul.

 

Cum se pot verifica vacuumurile ?! Nu mi sa intamplat sa scoata fum negru, iar de tras trage foarte bine, poate chiar mai bine decat sedanul meu cu aceeasi motorizare, dar asta am pus-o pe seama rotilor mai usoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Ai lipit un conținut cu formatare.   Elimină formatare

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...