Sari la conținut

irinelWBA

Membri
  • Număr conținut

    26
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profile Information

  • Locatie:
    Bucuresti
  • Motorizare
    520d 136 CP

Tara

  • Tara
    Romania

irinelWBA's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. Treaba asta trebuie sa fac și eu. Ma poți ajuta cu niste instrucțiuni de montaj LCM III? Ms Trimis de pe al meu HTC One M9 folosind Tapatalk
  2. Ai verificat sa ai antigel în vasul de expansiune? Dacă e sub nivel poate și și asta o problema. Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
  3. Acest post nu poate fi afișat deoarece este într-un forum protejat de parolă. Introdu parolă
  4. Dacă îți pornește greu în funcție de timpul în care mașina sta nepornita, e posibil sa pierzi presiune în sistemul de alimentare. Verifica conductele de motorină de la rezervor pana la injectoare sa nu ai scurgeri. La mine a fost o supapa la pompa de injecție care închide sistemul alimentare în momentul în care oprești mașina. Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
  5. De unde ai cumpărat material negru cu burete? Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
  6. Eu nu am sticla la trapa. În cazul asta cu scot plafonul? Chestia aia mobila se vede după ce închizi trapa se mișcă în același timp cu trapa. Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
  7. Acest post nu poate fi afișat deoarece este într-un forum protejat de parolă. Introdu parolă
  8. irinelWBA

    White bmw e39

    Frumos! Big LIKE! Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
  9. 313.000 km. Reali?! Habar nu am, dar pe cine interesează? Merge blană! Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
  10. O întrebare. Unde se montează rezistenta asta, în stop? Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
  11. Aceeași problema o am și eu. Doar ca la mine e sedan și a trebuit sa schimb și mufele. Dacă ai rezolvat-o sau o sa o rezolvi într-un fel, te rog să-mi spui și mie cum. Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
  12. Cat vrei pe banchete, și fete de uși. Și în ce stare sunt. Ms Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
  13. O sa iau nr tău de tel de la băieții de pe grup și te contactez eu într-o zi sa vb. Ms. Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
  14. Astazi am schimbat , la al meu 520d, an 2000 urmatoarele: bratele superioare fata (stg/dr), brat superior dreapta spate, bielete antiruliu spate, si toate bucsele la barele stabilizatoate (toate Lanforder). Am inlocuit discurile de frana pe fata cu unele ATE, dar din pacate, pt cateva zile am pus tot placutele alea vechi pt ca cele noi, pe care le-am cumparat(TRW), sunt ceva mai mari si nu pot fi montate. Cred ca sunt pt discuri de 3.0d. Ce am constatat, uitandu-ma pe sub masina, e ca s-au agravat problemele cu fluidele care se scurg de peste tot. (((((. Surubul de la scurgerea uleiului din baie nu este etans, de asemenea si pe la cel de la cutie (manuala) si la cel de la grup. Totodata am constatat ca , motorul e foarte murdar si pe partea cu turbo, cel mai afectat fiind electromotorul, in sensul ca e plin de ulei amestecat cu praf. Se poate observa sursa de ulei din zona turbo. mai exact, pe langa furtunul ala din plastic cotit, care intra si in filtru de aer si in turbo. Pe asta l-am dat o data jos si am vazut ca are , nu stiu cum sa-i spun, ce-i drept se fixeaza prin presare. Nu are vreun colier sau altceva pe care sa-l mai poti strange, cred ca trebuie inlocuit cu unul nou. In fine... Dupa ce schimb ceea ce e evident de schimbat si aici ma refer la cele 3 suruburi de la scurgeri baie de ulei, cutie si grup, ma gandesc sa ma duc la un service sa-mi spele motorul si sa vad daca mai curg fluide si prin alta parte. Ce e tare e ca la 10k-12k de km ii fac revizia si niciodata nu am avut probleme cu consumul de ulei. Adica sa constat pe joja scaderea nivelului de ulei din motor. Cred ca asta inseamna ca pierderile nu sunt in cantitati foarte mari, dar m-am saturat de mizeria de pe motor. A...si ar mai fi ceva. Tot la capitolul scurgeri de fluide , constat ca zona mediana a conductelor de motorina, undeva in dreptul usii soferului, e umeda...evident de motorina. ) . Conductele ale arata atat de prost...sunt corodarte/ruginite...bleah... Acum intrebari: 1. Sa ma astept sa am scurgeri de fluide si de prin alte parti? Sunt cele enumerate de mine destul de des intalnite si la voi? 2. Conductele de motorina pot fi schimbate si pe sectiuni? Adica le gasesc sa le cumpar noi pe sectiuni sau vin cap-coada(rezervor -pompa de injectie)?\ Drumuri bune sa aveti! Am o rugaminte. La ce am scris mai sus, ma poate ajuta si pe mine cineva cu partea asta de service , in Bucuresti? Ms. Genu, ma ajuti si pe mine cu schimbatul (daca e cazul) furtunrlor de vacuum? Ms.
  15. Acest post nu poate fi afișat deoarece este într-un forum protejat de parolă. Introdu parolă
×
×
  • Creează nouă...