Sari la conținut

probleme pompa motorina


Florin.
 Share

Recommended Posts

Salut.

  acum cateva zile , in timpul mersului mi-a murit motorul. dupa ceva investigatii am vazut ca am ceva gunoaie prin rezervor si pompa aia mica de motorina nu mai mergea. am scos pompa , am curatat-o  (pana cand a inceput sa mearga ).  

acum vreau sa imi iau o pompa noua ca sa fiu sigur de ea , dar a mai aparut p problema :  am vorbit cu un mecanic si mi-a zis ca am stricat singurel pompa pt ca am folosit strict motorina EVO de la MOL, cica motorina asta e prea buna pt modelul din 2001/11.    ati mai auzit asa ceva sau sunt gogosi?

    eu am un  520D din 2001/11.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai ales ca 520d nici macar nu e common rail,are injectie clasica.

in plus,cum poate fi afectata pompa de alimentare,nici macar nu e de inalte,la acest motor pompa de injectie trage motorina si stabileste presiunea pe injectoare.

sunt gogosi,clar!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pompa se raceste si se unge prin motorina. Motorina euro 5 are conținut de sulf de 30 ori mai mic decat motorina care era in 2000 pe piata, pentru care au fost proiectate si pompele, injectoarele respective. Eu zic ca e plauzibila o uzura accentuata din cauza motorinei.

 

P. S. La un Santa Fe, din cauza pompei prost proiectate ajungea span de cupru foarte fin pana in injectoare, trecea si de filtru. A schimbat 2 randuri de injectoare noi pana a gasit problema. Mergea maxim 8000km cu un rand de injectoare.

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Florin, acum 30mi de km in urma am avut aceiasi problema, de la unchiul meu care am luat E39-le cam mergea pe rezerva mult pana a tras pompa toata mizeria si a avut aceleasi sintome, murea motorul, trage greu, numai tragea si intr-o buna dimineata n-a mai vrut sa porneasca, dupa ce am schimbat-o a mers perfect, de atunci no mai las sa ajunga pe rezerva, cel putin nu sta mult daca ajunge. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult de sfaturi, am sa stau de acum peste 30 de l de motorina ca sa nu mai fac si cu cea noua lafel.    care va pricepe-ti mai bine indrumati-ma si pe mine , ce fel de pompa sa iau vdo siemens sau pierburg.   pe real oem .com  zice vdo si pe real oem .ro  spune pierburg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mediul in care lucrez imi permite sa tin nivelul de combustibil numai spre FULL, insa nu pricep de ce se recomanda sa nu se mearga sub jumate, sub 15 sau pe rosu.. de unde stie pompa ce e pana in ea?! ok inteleg sa nu ai 3 litri in ea ca la curbe poate trage aer..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezervorul are 2 compartimente. Daca ai pompa din rezervor arsa si ai sub 15L compartimentul 2, din care trage pompa de sub scaun e gol, deci nu mai merge. Pompa din rezervor face transferul intre compartimente, sa echilibreze greutatea

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[twitter][/twitter]

aha...incep sa inteleg :D


Rezervorul are 2 compartimente. Daca ai pompa din rezervor arsa si ai sub 15L compartimentul 2, din care trage pompa de sub scaun e gol, deci nu mai merge. Pompa din rezervor face transferul intre compartimente, sa echilibreze greutatea

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

 inca ramane un mister cazul meu din ianuarie...rezervorul full...masina nu pornea...pompa din rezervor probata pe direct=arsa. cum am pus pompa noua (vdo 450ron) a pornit masina si functioneaza perfect..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Ai lipit un conținut cu formatare.   Elimină formatare

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...