Florin. Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 Salut. acum cateva zile , in timpul mersului mi-a murit motorul. dupa ceva investigatii am vazut ca am ceva gunoaie prin rezervor si pompa aia mica de motorina nu mai mergea. am scos pompa , am curatat-o (pana cand a inceput sa mearga ). acum vreau sa imi iau o pompa noua ca sa fiu sigur de ea , dar a mai aparut p problema : am vorbit cu un mecanic si mi-a zis ca am stricat singurel pompa pt ca am folosit strict motorina EVO de la MOL, cica motorina asta e prea buna pt modelul din 2001/11. ati mai auzit asa ceva sau sunt gogosi? eu am un 520D din 2001/11. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan wst Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 Părerea mea este că omul acela aberează. sent from c6903 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
28clg Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 Eu zic ca "mananca gogosi" ,ce treaba are motorina sau cum, la masinile mai vechi le sta "in gat" motorina buna!?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66FDM Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 E o prostie, cum sa strice motorina mai buna pompa:)) si app, odata ce tia facut figuri pompa din rezervor o sa iti mai faca si in continuare. De preferabil ar fi sa o schimbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ratcatalin16 Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 mai ales ca 520d nici macar nu e common rail,are injectie clasica. in plus,cum poate fi afectata pompa de alimentare,nici macar nu e de inalte,la acest motor pompa de injectie trage motorina si stabileste presiunea pe injectoare. sunt gogosi,clar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scooter Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 Pompa se raceste si se unge prin motorina. Motorina euro 5 are conÈ›inut de sulf de 30 ori mai mic decat motorina care era in 2000 pe piata, pentru care au fost proiectate si pompele, injectoarele respective. Eu zic ca e plauzibila o uzura accentuata din cauza motorinei. P. S. La un Santa Fe, din cauza pompei prost proiectate ajungea span de cupru foarte fin pana in injectoare, trecea si de filtru. A schimbat 2 randuri de injectoare noi pana a gasit problema. Mergea maxim 8000km cu un rand de injectoare. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Octi Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 Salut Florin, acum 30mi de km in urma am avut aceiasi problema, de la unchiul meu care am luat E39-le cam mergea pe rezerva mult pana a tras pompa toata mizeria si a avut aceleasi sintome, murea motorul, trage greu, numai tragea si intr-o buna dimineata n-a mai vrut sa porneasca, dupa ce am schimbat-o a mers perfect, de atunci no mai las sa ajunga pe rezerva, cel putin nu sta mult daca ajunge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin. Postat Februarie 20, 2015 Autor Share Postat Februarie 20, 2015 mersi mult de sfaturi, am sa stau de acum peste 30 de l de motorina ca sa nu mai fac si cu cea noua lafel. care va pricepe-ti mai bine indrumati-ma si pe mine , ce fel de pompa sa iau vdo siemens sau pierburg. pe real oem .com zice vdo si pe real oem .ro spune pierburg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66FDM Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 Eu am auzit multi colegi care au luat pierburg si nu au avut probleme, si eu trebe sa o schimb si voi lua tot pierburg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_23 Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 ambele sunt foarte bune,eu zic sa o iei pe cea care te avantajeaza cel mai mult din punct de vedere financiar 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Octi Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 Amandouo sunt la fel de bune. Chiar si aia mai scumpa daca n-a fost facuta cu raspundere tot se strica. Nustiu acolo cat te costa pompa dar pe mine ma costat 300e doar piesa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin. Postat Februarie 21, 2015 Autor Share Postat Februarie 21, 2015 in iasi pompa e in jur de 440 lei (vdo) si 436 lei (pierburg) , manopera e free, ca o schimb singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Octi Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 E foarte bine asa. Spor la lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pimP Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 Salut, In Bucuresti e mai ieftina pompa din rezervor La care se mai adauga transportul (10-15 RON) . Spor, Florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin. Postat Februarie 21, 2015 Autor Share Postat Februarie 21, 2015 am sa o cumpar de la colegul nostru RADONE , are niste preturi SUPER. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai_AMD Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Mediul in care lucrez imi permite sa tin nivelul de combustibil numai spre FULL, insa nu pricep de ce se recomanda sa nu se mearga sub jumate, sub 15 sau pe rosu.. de unde stie pompa ce e pana in ea?! ok inteleg sa nu ai 3 litri in ea ca la curbe poate trage aer.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Genu Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Ppa de motorina se raceste in motorina,iar daca nivelul este scazut nu se raceste corespunzator si de aici si o uzura prematura Sent from my Diesel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scooter Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Rezervorul are 2 compartimente. Daca ai pompa din rezervor arsa si ai sub 15L compartimentul 2, din care trage pompa de sub scaun e gol, deci nu mai merge. Pompa din rezervor face transferul intre compartimente, sa echilibreze greutatea Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai_AMD Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 [twitter][/twitter] aha...incep sa inteleg :D Rezervorul are 2 compartimente. Daca ai pompa din rezervor arsa si ai sub 15L compartimentul 2, din care trage pompa de sub scaun e gol, deci nu mai merge. Pompa din rezervor face transferul intre compartimente, sa echilibreze greutateaSent from my Nexus 5 using Tapatalk inca ramane un mister cazul meu din ianuarie...rezervorul full...masina nu pornea...pompa din rezervor probata pe direct=arsa. cum am pus pompa noua (vdo 450ron) a pornit masina si functioneaza perfect.. 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ali Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Sal, pompa din rezervor asigura asigura o presiune de 0,5 bari la intrarea in pompa de injectie, este cazul 520d, iar de la 525 in sus mai exista o pompa sub sofer care face o presiune mai mare necesara pompei de inalte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.