Adrian1986 Postat Iulie 17, 2020 Share Postat Iulie 17, 2020 Salut baieti, am o mare problema legata de electroventilator si nu reusesc sa o rezolv. Am cautat peste tot si fara rezultat. Problema mea este urmatoarea: de cand am cumparat masina( e39 520d 2002( o am de 7 ani) ) nu prea baga aer conditionat decat la prima ora cand o porneam, daca dadea caldura, gata nu mai baga. Am cautat pe net si am vazut ca trebuia sa fie un electroventilator acolo in fata. Am verificat zona si am gasit un cablu cu 4 fire caruia ii lipsea mufa, a fost taiata s au rupta. Eu am gandit ca atunci cand voi cumpara electroventatorul voi cere si respectiva mufa si o leg si aia e. Dar surpriza, nu corespund culorile mufei cu cele de pe masina. Si de atunci tot caut sa gasesc o imagine s au ceva care sa vad cum trebuie legata mufa la firele masinii. Daca cineva m ar putea ajuta cu o poza, imagine s au schema firelor de pe masina sa stiu cum sa leg amarata aia de mufa as fi tare recunoscator. Orice idee s au ceva imi poate fi de folos. Cineva care are cu 4 fire sa vad cum este legata mufa m ar ajuta mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Felix Postat Iulie 17, 2020 Share Postat Iulie 17, 2020 Dacă ai mufa de la electroventilator, pinii ar trebui sa fie aceeași culoare deci îi legi pe culori.Trimis de pe al meu SM-A515F folosind Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartro Postat Iulie 17, 2020 Share Postat Iulie 17, 2020 In ce zona ai gasit acel cablu taiat? Sa nu fie de la alceva. Eu pe 2.0d din 10-2002 am ventilator cu 3 fire. Si AC mergea bine si cu electroventilator stricat, daca era foarte cald afara, dupa pornire facea compresor mai multe porniri - opriri pana se cupla vascocuplaj, dupa care mergea normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian1986 Postat Iulie 20, 2020 Autor Share Postat Iulie 20, 2020 Exact asta e problema ca firele de pe masina nu corespund la culori cu crle de pe mufa. Cablul este cel al electroventilatorului sigur. Altu nu mai este si din alta parte nu are de unee s a vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian1986 Postat Iulie 20, 2020 Autor Share Postat Iulie 20, 2020 Cele* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian1986 Postat Iulie 20, 2020 Autor Share Postat Iulie 20, 2020 Am sa fac ceva poze azi daca nu uit sa vedeti. Si mie m i se pare ciudat ca nu corespund culorile. M am uitat pe cablu s a vad daca sunt legate pe undeva si de aceea nu corespund la culori dar in zadar. Duc direct la o caseta de legatura s au ceva de genu de langa oala amortizorului de pe partea pasagerului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian1986 Postat Iulie 20, 2020 Autor Share Postat Iulie 20, 2020 Nu ma lasa sa pun poze. Spune ca am memorie insuficienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian1986 Postat Iulie 20, 2020 Autor Share Postat Iulie 20, 2020 Pana una alta sa incercam mai rudimentar. 1fir negru 1fir rosu cu dunga neagra 1fir albastru 1fir maro Acestea sunt culorile firelor de pe masina. Cele de la mufa care ar trebuii legata la firele masinii sunt: 1fir maro gros 1fir negru gros 1fir negru cu dunga maro subtire 1fir negru cu dunga verde subtire. Asta e marea problema ca nu au nici o legatura intre ele ca sa imi dau seama care cum vin. Defapt nici nu stiu de ce nu au aceleasi culori:( . Daca cineva m ar ajuta sa le gasesc pozitiile as fi tare recunoscator. Cele de pe masina cel maro si cel albastru, parca parca par a fi putin mai groase dar nu diferenta mare decat celelalte doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartro Postat Iulie 21, 2020 Share Postat Iulie 21, 2020 La fan ar fi asa: Maro - pamantare Negru - treapta 3 Negru verde - treapta 2 Negru maro - treapta 1 Grosimiile sunt difertie, 2,5 la treapta 1 si 2 si 4 la maro si negru. La masina, maro e pamantare, restul incerc sa caut daca gasesc info pe net. Ca si grosimea ar trebui sa se corespunde cu cele de pe ventilator. edit - Nu prea gasesc. Zici ca ai cutie langa oala, poate are un cod pe el, sa caut mai usor. Putem si sa ghicim. Daca zici ca cel albastru de pe masina e mai gros, ar fi treapta 3. Raman treapta 1 si 2. Pe fir de treapta 1 ar fi primul un voltaj dupa ce pornesti AC, in mod normal ar pleca pe treapta 1 (nu neaparat imediat dupa pornite AC). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartro Postat Iulie 21, 2020 Share Postat Iulie 21, 2020 un topic pe un forum cu ceva poze dar nu cred ca sunt de ajutor; https://forum.bmw5.co.uk/topic/103165-e39-530d-viscous-and-pusher-fan-delete-using-e46-electric-cooling-fan-4-wires-3-wires/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartro Postat Iulie 21, 2020 Share Postat Iulie 21, 2020 http://wds.psjr.org/us/e38new/zi_images/B040031A.png 1=ground 2=low speed relay 3=high speed relay 4=power (fuse 78) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartro Postat Iulie 21, 2020 Share Postat Iulie 21, 2020 Dedus din toate informatie gasita, pare sa fie asa: Pare sa fie asa: pin / functie / mufa ventilator/ mufa masina 1 pamantare / maro / maro 2 treapta 1 / negru maro / albastru 3 treapta 2 / negru verde / rosu cu negru 4 treapta 3 / negru / negru Dar nu ar strica o poza de la cineva cu o masina de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian1986 Postat Iulie 21, 2020 Autor Share Postat Iulie 21, 2020 Daca esti sigur eu le leg asa cum mi ai spus dar mi e sa nu fac vro boacana. Sa il ard. Poate se mai gaseste un binevoitor care are cu 4 pini si ii dam de cap. Urmarim firele din cutiuta neagra si vedem cum ies si unde se duc in mufa si tre sa ii dam de cap. Mi a mancat nervii mufa asta... este singura problema la masina mea si nu o pot rezolva. Defapt mai e ambreiaju care face de zici ca e automata :)) In rest, nu stiu daca ma credeti dar masina nu s a stricat niciodata. Este tanc. Nici uleiul nu il verific decat il schimb cand imi cere. Doar ii dau cheie si plec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartro Postat Iulie 21, 2020 Share Postat Iulie 21, 2020 Eu nu niciodată nu mă declar sigur de ceva, dar uite-te și tu pe ce am găsit , la ce ai pe mașină, și încearcă să reconstruiești. Maro sigur e pamantare, in rest la ventilator cu 4 fire nu ai ce strica, doar când vezi că merge la viteza nepotrivita raportat la necesar ar înseamnă că s-au inversat între rest de 3. Era mai ușor să montezi un ventilator cu 3 fire direct pe mufa cu 3 din ecu totuși. Șau poate găsești cutie aia convertor siemens de vânzare, cu instalația cu tot, știu că au mai apărut, la Alin Rotaru parcă, dar mai demult. Nu știu de ce au anulat la mașina ta ventilatorul, sa fie și alceva stricat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian1986 Postat Iulie 22, 2020 Autor Share Postat Iulie 22, 2020 O sa incerc asa. Fie ce o fi. Da e ciudata treaba cu mufa. Chiar daca nu avea electroventilator mufa nu incurca cu nimic. Cine stie ce inprovizatie o fi incercat si de acolo toata treaba. O sa revin cu rezultate dupa ce fac legaturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian1986 Postat Iulie 22, 2020 Autor Share Postat Iulie 22, 2020 Ori se poate sa fi fost alta mufa. Ca nu da nici la culori nici la grosimea firelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.