Sari la conținut

SB91BCI


Cristi91
 Share

Recommended Posts

Salut :)

 

Sunt Cristi de 2 luni sunt fericitul posesor al unui exemplar E39 dar din pacate e cel mai slabut 520d numit de mine tractoras :)).

 

Dotari:

- interior piele

- scaune incalzite

- senzori parcare

- perdeluta electrica

- xenon

- webasto(nu stiu daca functioneaza)

 

La achizitie a avut urmatoarele probleme:

- motoras oglinda stanga

- problema clasica reglaje faruri dar din fericire omul care mi-a vandut-o mi-a zis de ele si mi-a dat si reglajele

- furtunase vacuum plus ordinea furtunaselor schimbata de la distribuitorul de vacuumuri daca zic bine

- in ziua in care am vazut masina tatal meu a observat ca a fost atinsa aripa din dreapta spate si refacuta, de fapt cam toata partea dreapta a fost atinsa ca si usile sunt revopsite. Am zis bun asta e masina nelovita si femeile ne... nu vei gasi niciodata, poti sa o cumperi perfecta si vine unu o loveste si a fost intacta dar degeaba. Tatal meu toate masinile care le-a avut le-a dat cu ulei pe dedesubt pt protectia caroseriei de rugina. Bineinteles ca si tractoras a trebuit sa primeasca acest tratament. Dupa ce am dat toate protectiile de plastic am descoperit ca la aripa dreapta spate unde a fost lovita s-a facut lucru de mantuiala si acolo e mancata tabla, problema ce nu am putut sa o vad din cauza protectiei de plastic, acum asta e la anul ne vom ocupa un pic de tinichigerie.

- la geamul din spate dreapta a mai fost problema apasai pe buton sa se deschida el se inchidea si invers, am zis probabil fire inversate sau carcasa motoras schimbata pozitia cu 180 de grade si automat se schimba si sensul. Am desfacut usa si la instalatie nu se vedea umblat si atunci am decis sa inversez polaritatea motorasului rotind carcasa cu 180 de grade.

- a mai avut pe la admisie probleme, montare gresita probabil cand s-a umblat vreodata la bujii, pierdea ulei pe la cilindrul patru probabil si din presiunea la turbo pierdea un pic. Cu ocazia asta am curatat admisie, egr si am verificat bujiile.

Deocamdata cam astea au fost probleme sper sa nu mai am si altele.

Am deja 5000 de km de cand am cumparat-o si doar in concediu ce s-a terminat ieri am facut 1600 si fara nici-o problema. :)

 

 

 

 

bicaz.jpg

IMG-20160806-WA0017.jpeg

IMG-20160806-WA0019.jpeg

IMG-20160806-WA0021.jpeg

IMG-20160806-WA0023.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa masinuta!

Sa o stapanesti sanatos. Bag seama ca ati inspectat destul de bine masina, tu cu tatal tau. La masinile astea mai e o boala ... Fulia de la vibrochen. Inspecteaz-o si pe aia, impreuna cu curele, role, etc.

 

Ce nu imi place mie - cd playerul AM. Desi e mult mai practic si mai bun decat unitatea oem ... Nu e de acolo ... Dar asta e parerea mea!!

Daca vreodata te vei hotara sa treci la cd oem cu MID, am eu in stare f buna, fara pixeli morti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Am inspectat cat s-a putut acum ca problema de la tabla nu s-a putut vedea din cauza protectiei de plastic de la roti asta e o rezolv. Oricum o masina second e loterie. Voi verifica si fulia sa vad in ce stare e, multumesc de sfat.

Intradevar arata rau playerul in bord. Multumesc de oferta dar am navigatie si trebuie doar sa ii fac retrofit, mai am nevoie doar de instalatie si ma apuc de ea.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...
  • 2 weeks later...

Salutare colegi,

 

Ieri am reusit sa schimb si filtrul epurator, se pare ca era original nu l-a schimbat nimeni.

 

In aceasta primavara am reusit sa fac urmatoarele schimbari la masina:

-montat navigatie oem

-discuri si placute fata ATE

-am cumparat jante pe 17"(trebuie sa le reconditionez dar din pacate nu apuc sa le fac pana la intalnirea de la Brasov )

-Arcuri eibach pro kit + protectii praf amortizoare

-bucsi brate fata, doar bucsi ca pivotii inca erau in stare buna, destul de ciudat ca sunt originale bratele si pivotii sunt in stare buna, bratele au data de fabricatie 2000.

-montat woofer la cotiera din spate mai trebuie sa fac incinta

 

Din pacate nu prea am poze din timpul proceselor , pe viitor voi face mai multe poze 78e608df147bcc8f219e15b21aed7def.jpge1cf7df79f32fc15f4f45384473edaef.jpg9a7a475d5e7db6fee3b47c6da184b413.jpg2d0f5ab3a4146581700b4d693788efa1.jpg79f43f91355f587791c119eb93b2befc.jpg2bb579e76adc572652cc11a734f60ebe.jpg

 

Trimis de pe al meu ALE-L21 folosind Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de sfat asa voi face :) acum trebuie sa gasesc pe cineva sa le polisheze sau sa incep eu sa experimentez acest proces  :lol:, dar cred ca le voi face doar dupa meet ca stau prost cu timpul ca in weekenduri sunt plecat la facultate in brasov :(  si nu vreau sa vin cu jantele pe 15 de tabla :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carcasa filtrului epurator poate fi originala insa in mod sigur filtrul a mai fost schimbat. Altfel turbina ar fi fost gata iar motorul cu emisii de fum alb-albastru.

Nu vreau sa te contrazic ca filtrul nu s-a schimbat niciodata, dar data inscriptionata de pe filtrul(am o poza postata mai sus cu data filtrului) ma face sa cred ca e original. 

Poate l-a schimbat cineva, a cumparat altul original si a prins sa fie fabricat tot in 2000, este posibil si asa ceva nu zic nu  :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Am schimbat uleiul in urma cu aproximativ 1000 de kilometri si am observat ca a crescut nivelul in baia de ulei a trecut cu 1 cm de maxim si nu e bine. Acum trebuie sa ma apuc sa vad ce are.

Posibil sa fi strambat aseara o janta sau ambele de pe partea stanga la brasov dupa ce am luat o groapa😡. Va trebui sa verific si janta si directia ca acum a aparut si o bataie. Asta e vin doua probleme deodata, acum cand am zis ca incep sa caut un kit de m va trebui sa ma abtin ca nu stiu ce gasesc pe acolo si cat ma va costa😡

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de informatie  :). Chiar de asta imi era frica sa nu cumva sa fie pe la pompa de injectie :(, dar daca e sa fie asta e o rezolv. Pe langa asta voi verifica si injectoarele sa vad daca injecteaza cum trebuie pentru ca atunci cand o pornesc are un miros accentuat de motorina in spate cateva secunde si dupa e ok. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Din cauza problemei cu motorina in ulei am dat jos injectoarele ca astasa era cel mai usor. Fiind si galeria de admisie desfacuta am zis haide sa o curat ca avea multe depuneri de la domnul egr care de vreo luna a fost anulat. Injectoarele au fost curatate si verificate si sunt bune. Dupa remontare au inceput sa apara problemele, nu mai vrea sa traga raspunde greu la acceleratie, pana in 2000 zici ca e un motor de scuter, dupa 2000 intra turbo dar nu trage cum tragea inainte. In bord imi arata consum de 14-15 si ieri avand un drum de brasov de facut am zis sa ii fac plinul in sibiu si plinul in brasov sa vedem cat a consumat. A scazut in bord consumul de la 15 la 11 dar la pompa a avut consum de 6,2 din plin in plin culmea mai putin decat imi lua cand functiona bine. Mentionez ca fum nu scoate deloc dar nici nu se duce imi este frica si sa intru intr-o depasire. Am verificat injector cu fir este ok are 102 ohm, am schimbat senzor presiune de pe una care mergea bine tot nu trage, geometria variabila functioneaza, daca scot mufa la debitmetru merge mai rau. 

Nu stiu ce sa ii fac, tiind foarte mult spre debitmetru dar sa pice asa peste noapte mi se pare ciudat. Am fost intr-o dimineata pe autostrada si am zis haide sa vad cat mai prinde, dupa mult timp a ajuns la 170 si acolo s-a oprit, am prins o panta pe autostrada si in coborare mai mult de 179 nu a vrut si pe aceeasi portiune stiu ca atunci cand am cumparat masina a prins 200.

Poate a mai patit cineva problema asta si ma poate ajuta 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de info cu pompa probabil acolo voi ajunge, pe diagnoza masina nu are nicio eroare, parametrii erau asemanatori cu masina de pe care am luat senzorul de presiune dar aia functioneaza cum trebuie a mea nu, si ca sa plec de pe loc trebuie sa o tin din patinare de ambreiaj peste 2000 ca daca scade sub 2000 trebuie sa stau cateva secunde pana ajunge la 2000 ca sa se miste si ea cat de cat. Este stresant in intersectii.

Trimis de pe al meu ALE-L21 folosind Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Ai lipit un conținut cu formatare.   Elimină formatare

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...