Sari la conținut

SB91BCI


Cristi91
 Share

Recommended Posts

Am zis ca revin cu o informatie dupa ce pune dis, abia astazi am reusit sa ajung la el si sa vedem daca aflam ceva despre tractorasul asta bolnav.

Se pare ca am ghinion si nu aflu de la ce e problema, totul e in regula atat avans pompa cat si presiune turbo. Acum ma intreb daca sa ma redirectionez spre injectoare ca de acolo a pornit totul si am ajuns sa schimb o groaza de chestii pe ea. Cert este ca motorul are un sunet de diesel mai accentuat ceea ce ma duce cu gandul la injectoare dar totusi sa nu scoata fum deloc de la injectoare cu probleme. 

Din tot ce am verificat pana acum cam asta a mai ramas sa reverific injectoarele ca in rest totul pare in regula. :( 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, Cristi91 said:

A mea nu scoate fum deloc dar nici nu trage emoji23.png, doar are un sunet mai accentuat de diesel fata de cum avea cand mergea bine.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Nu am reusit sa citesc tot ce e scris. In decurs de 10 ani de cand am e39 diesel am avut problema asta de cateva ori. S-a rezolvat in 2 moduri: 1 . furtune de vacum. 2. schimbat senzor de pe admisie

banuiesc ca nici turbo nu'l mai auzi .. 

Succes ! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masinuta are pe vacuum cam tot nou mai putin pompa de vacuum. Conducta dintre pompa vacuum si servofrana e noua ca acolo a avut o fisura, furtune vacuum noi, electrovalva turbo pierburg noua. Turbo intra in functiune doar ca si pe loc se accelereaza greu. Datorita faptului ca turatia la diesel creste in functie de debitul de motorina injectat ultima varianta ramane o problema pe injectoare, pompa de injectie a fost verificata la bosch si au zis ca e buna acum merg pe incredere ca e asa cum au zis ei. Baiatul care mi-a facut diagnoza si a zis ca avansul la pompa e ok, turbo face presiune a zis ca de ce nu verifica chiar de unde a inceput problema cu trasul adica injectoarele. Si asta voi face sper azi ca au tot intervenit tot felul de probleme incat de sambata nici macare interiorul nu am apucat sa il adun dupa montarea noilor difuzoare. :( 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost azi sa verific injectoarele, 3 injectoare deschid la 215 bar iar ultimul deschide la 209 bar, sunt ok ca toate se afla in intervalul de deschidere 204-216 bar.

Pana acum totul este bun pe ea doar ca nu trage asta imi ridica din nou semne de intrebare daca nu cumva pompa de injectie nu da debit destul de motorina pt a creste mai usor in ture. Dar merg in continuare pe ce au zis cei de la bosch cum ca ar fi buna pompa. Poate isi revine singura de nebuna dupa remontare :lol:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la doi cu DIS aici in sibiu si din cate am dedus nu stiu foarte multe. Ultimul la care am fost a zis la eroarea ''66-Control unit DDE'' ca sigur s-a schimbat calculatorul sau s-a umblat la km si nu are nici-o legatura cu ce a zis el mai ales ca masina cand am cumparat-o nu a avut eroarea asta.

Prin asta am dedus ca au DIS dar nu stiu sa il utilizeze, in schimb bani stiu sa ceara :(. As prefera sa fac un drum pe la cineva prin tara si sa ma ajute sa rezolv problema. La cineva care stie despre motor are DIS si e dornic sa ma ajute bineinteles contra cost. Am ajuns la capatul rabdarilor cu masina asta doar bani in stanga si in dreapta degeaba si tot nu trage. Cateodata imi vine sa o incendiez. :( 

Domnule Felix daca credeti ca ma puteti ajuta as da o fuga pana la dumneavoastra. :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O chestie interesanta e faptul ca daca vreau sa intru in depasire, pentru a putea face depasirea cat mai rapid trebuie sa apas pe acceleratie treptat pentru a trage cat de cat bine. Daca imi uit si ii dau direct maxim la acceleratie depasesc destul de greu. :( 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru DIS trebuie sa vorbesti cu @Scooter cand e disponibil.  Daca sunt probleme cu avansul static, ti-l reglez pe loc. Cand apesi pedala in podea, trebuie sa plece bine mai ales pe depasiri cand retrogradezi in 3 sau 4.

Le: abia dupa vizualizarea corecta a parametrilor se poate da un verdict.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema ca nu trage a fost rezolvata. Am curatat filtrul de pe electrovalva de avans si reconditionat firele ce duc de la electrovalva la calculatorul pompei de injectie ca aveau izolatia aproape praf. Alta problema gasita a fost garnitura de pe conducta ce vine de la debitmetru in turbo. Aceasta nu mai etansa la intrarea in turbo. :(

Va multumesc tuturor pentru informatiile si sfaturile aduse pentru a rezolva problema, raman dator.:)

Dupa toate astea acum trebuie sa termin proiectul pe partea de audio si sa montez pe spate bara stabilizatoare M Sport 2, in weekend urmeaza sa ma intalnesc cu colegul @AdiOrte sa iau de la el si bara stabilizatoare de fata M Sport 2. :) Sa schimb bara stabilizatoare de fata trebuie sa desfac jugul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici filtru de la electrovalva si nici firele nu au fost problema ci porcaria aia de garnitura. Am patito si eu la fostul 3,0d cand am tras tubulatura si garnitura a cazut. Bineinteles ca nu mi-am dat seama si m-am dus cu fumigena la Apan Motors Iasi unde garnitura aia si o rescriere de soft au costat 245 lei din ce-mi amintesc. Cum 2,0d este renumit pentru problemele pompei de injectie, 1000 de ani nu mi-a trecut prin cap sa te intreb daca mai ai garnitura aia.:lol: Bine ca ai rezolvato.

Bara stabilizatoare o schimbi usor daca desfaci 6 suruburi si dai catalizatorul jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule Felix va multumesc pentru toate informatiile atat dumneavoastra cat si celor care mi-au mai dat sfaturi in rezolvarea problemei. De multe ori se intampla ca o piesa cat se poate de mica sa fie ignorata si de acolo sa fie problema :)))). Sa speram ca nu e pura coincidenta ca si-a revenit si sa tina de joi pana mai apoi si dupa iara sa o apuce fitele. Garnitura mai era dar nu mai etansa chiar bine puteam sa introduc tubulatura pe turbo fara nici cel mai mic efort. 

Multumesc si pentru sfatul cu catalizatorul pentru a schimba bara stabilizatoare. :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Ai lipit un conținut cu formatare.   Elimină formatare

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...