The Hulk Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Imi plac si mie jantele style 81! Din pacate anul acesta nu mai este buget pt winter mode 17" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimmer39 Postat Octombrie 31, 2016 Autor Share Postat Octombrie 31, 2016 Și mie îmi plac sincer, astept sa le vad pe masina. Ma bucur ca le-am găsit pe astea, altfel mergeam pe ceva ieftin pe 16 sa ma încadrez în buget. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimmer39 Postat Decembrie 8, 2016 Autor Share Postat Decembrie 8, 2016 Revin cu un scurt up-date. Am scos motorul de 3.0 cu tot cu cutie È™i toate piesele pentru swap din masina donatoare. Maine scot È™i motorul + cutia mea È™i ma apuc de treaba la motorul nou. Vreau sa schimb absolut toate garniturile, o-ringuri, filtre È™i uleiuri, vreau sa pun motorul de 3.0 ca nou în masina. Cum pe mine m-au bântuit scurgerile de ulei, antigel È™i tot asa de când am cumpărat masina, am rămas cu sechele. De asta nu vreau sa mai las nicio garnitura veche pe motor. Turbina o sa o fac cel mai probabil la Bogdan mbi, am vorbit cu el È™i o sa imi facă un hibrid din gt2260, cea de pe motorul de 204/218cp, puÈ›in mai mare decât aia. Sunt foarte mulÈ›umit de cum se prezintă motorul, nu are nicio urma de ulei pe el. Revin cu poze mâine, când scot motorul+cutia mea. Sent from my SM-G920F using Tapatalk 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scooter Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 pare sa aiba scurgeri cutia pe la simeringul din spate 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimmer39 Postat Decembrie 8, 2016 Autor Share Postat Decembrie 8, 2016 Exact, simeringul din spate curge, o sa scurg È™i cutia de ulei, schimb simeringul È™i pun ulei proaspăt. Am verificat È™i arculetele alea de la cutie si nu joaca, inca nu È™tiu dacă sa le schimb sau nu Sent from my SM-G920F using Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimmer39 Postat Decembrie 11, 2016 Autor Share Postat Decembrie 11, 2016 Prinde forma ) Sent from my SM-G920F using Tapatalk 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimmer39 Postat Decembrie 13, 2016 Autor Share Postat Decembrie 13, 2016 Asa cum se vede din poza, am reusit in sfarsit sa scot si motorul + cutia din masina mea. A fost putina bataie de cap cu cardanul, flansa era putin torsionata si suruburile nu voiau sa iasa neam. Urmeaza o perioada de o luna in care vreau sa iau toate piesele necesare (garnituri, filtre, ulei, simeringuri, fulii, pompa apa, termostat, etc.) + turbo de modificat si sa le pun pe noul motor. Asa cum am mai zis, vreau sa pun totul nou pe motor inainte sa il asez la loc in masina. Pana atunci, o sa ma ocup de instalatia de la cutia manuala si sa scot ce a mai ramas din cutia automata (ECU cutie, fire, etc.). O sa dau bordul jos sa "pozez" firele asa cum trebuie, o sa instalez pedalierul de manuala si conductele de ambreiaj, iar dupa revelion sper sa am toate piesele sa pot sa ma apuc de motor. Aproximez si sper ca pana la sfarsitul lui ianuarie sa ii dau prima cheie. Ma intarzie faptul ca in perioada 16-21.01 sunt in sesiune si nu pot sa fac nimic. Tot invartindu-ma pe langa masina, am observat ca cine a avut jantele astea inaintea mea a pus "miezul" jantelor de spate (9J) pe "inelul" de fata (8J) si invers. Presupun ca influenteaza ET-ul, sau sunt la fel? Oricum ar fi, dupa ce termin cu swap-ul, o sa ma ocup si de jante, as vrea sa le reconditionez + anvelope noi (pe spate merg de 2 luni cu slick-uri, DOT 05). Marea intrebare acum ar fi urmatoarea: cum fac cu suportul de la timonerie? Cea de 3.0 avea sudat pe caroserie un loc in care intra pin-ul ce tine bratul care suporta timoneria. Automata mea nu il are. @Scooter si Felix, trebuie sudat suportul ala si la mine pe caroserie? Multumesc! Cam asta ar fi update-ul in ceea ce tine de masina, revin cu noutati 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scooter Postat Decembrie 13, 2016 Share Postat Decembrie 13, 2016 Nu trebuie sudat nimic. La manuala ai in plus o bucsa care sta fixata pe caroserie, in care intra furca de la timonerie. Bucsa o scoti de pe 3.0 È™i o pui pe 2.5. Caroseria e la fel. Bucsa iese destul de greu dar iese, batuta cu o surubelnita mecanica. De pus pe 2.5 va fi mai usor. O poti comanda noua, nu cred ca e scumpa Sent from my Huawei P9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionuthag Postat Februarie 12, 2017 Share Postat Februarie 12, 2017 salut.Felicitari pt masina si pt munca pe care o depui ca sa o ingrijesti cat mai bine.Am si eu o intrebare:Unde ai facut evacuarea? si cat a costat operatiunea?se audee incredibil de frumosss. si tare,exact cum vreau eu.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimmer39 Postat Februarie 12, 2017 Autor Share Postat Februarie 12, 2017 salut.Felicitari pt masina si pt munca pe care o depui ca sa o ingrijesti cat mai bine.Am si eu o intrebare:Unde ai facut evacuarea? si cat a costat operatiunea?se audee incredibil de frumosss. si tare,exact cum vreau eu.multumescSalut È™i mulÈ›umesc pentru aprecieri. Pentru eÈ™apament, iti trimit pm. Toate cele bune! Sent from my SM-G920F using Tapatalk Săptămâna asta începem distracÈ›ia: Sent from my SM-G920F using Tapatalk 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cotrusvlad Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 Ce de bunatati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimmer39 Postat Februarie 13, 2017 Autor Share Postat Februarie 13, 2017 Ce de bunatati Pai numai tu? ) Sent from my SM-G920F using Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cotrusvlad Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 Haha da' auzi. Cum e cu evacuarea aia? Imi place maxim cum suna, dar nu iti face capul calendar la drum lung? Si eu vreau sa imi fac dar cu 4 iesiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimmer39 Postat Februarie 13, 2017 Autor Share Postat Februarie 13, 2017 Depinde de cat de sensibil eÈ™ti :D. Am făcut 2000km dintr-o bucata (bucuresti-olanda) fără sa ma deranjeze dar nu pot sa zic ca nu se aude deloc. Eu m-am obiÈ™nuit repede, imi place la nebunie cum se aude. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimmer39 Postat Martie 6, 2017 Autor Share Postat Martie 6, 2017 Ar cam trebui sa schimb titlul topicului acum :D :D Teaser: Revin cu păreri, mulÈ›umiri, sfaturi după ce dorm puÈ›in Sent from my SM-G920F using Tapatalk 7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimmer39 Postat Martie 6, 2017 Autor Share Postat Martie 6, 2017 Am terminat cu swap-ul, ca prima impresie.... Am masina noua! :D . Este o diferenta de la cer la pamant intre automata si manuala si inca nu o simt 100% pana nu reusesc sa fac resoftare. Am optat pentru turbina de e60, motorul M57N de 218hp, facuta hybrid cu interne mai mari. Din cauza asta, am lag destul de mare pana la 2000-2400rpm fara resoftare. Tot procesul a durat din 15decembrie pana acum o saptamana cand am reusit sa termin dar am terminat chiar in dimineata cand a trebuit sa ma intorc in tara, de aia nici nu am postat atunci. In motorul de 3.0 toate garniturile sunt noi, incepand de la garnitura de la baia de ulei, capac culbutori, o-ringuri noi la toate conexiunile de la instalatia de racire, galerie evacuare, turbo, etc. Inainte sa il pun in masina, am curatat absolut toata puntea fata si tot compartimentul motor de la urmele de ulei scurs din fostul 2.5. Traseul turbo-intercooler a trebuit modificat, aviz amatorilor de GT2260v (turbo de M57N), aveti nevoie de : teava de aluminiu care pleaca din turbo spre intercooler de e60, taiata si modificata sa pice bine pe intercooler si conductele de ulei (tur+retur) tot de e60/x5 218hp sau e46 204hp fiind putin diferita asezarea intrarii si iesirii de ulei pe turbo. Probleme : Am vazut de abia in ultima noapte inainte sa termin masina ca flansa de cauciuc de la cardan e dusa, nu am avut timp sa comand alta asa ca am niste socuri la plecarea de pe loc 120km/h se simte o usoara vibratie in toata masina, nu stiu inca de la ce poate fi Problema care ma macina: am scris softul de 3.0 manual pe ECU meu cu succes, am codat toate modulele si am urmatoarea problema. Accelerez si urca greu in ture, daca ridic pedala pentru o fractiune de secunda si "ii dau talpa" din nou, rupe aderenta, trage 100%. Se intampla la absolut fiecare accelerare, nu trage, ridic 1cm pentru o fractiune de secunda pedala si accelerez din nou, trage cum ar trebui. Ce ar putea fi? Ce imi recomandati sa verific? Ma gandesc la debitmetru, senzor MAP, senzor presiune rampa injectoare. Se aude destul de "rontait" motorul, nu am apucat sa verific valorile injectoarelor dar cred ca am 1-2 "lenese", o sa verific valorile si returul. La cald/rece porneste la fel de bine deci problema nu e asa de grava, dar nu imi place deloc cum suna motorul, 2.5 suna mai "fin". Mica scurgere de motorina la unul din furtunele care intra in filtru, face o mica "balta" chiar in varful filtrului, desi colierele sunt stranse. Atat imi trece prin minte momentan, sunt foarte multumit de cum se comporta masina si de sentimentul dat de cutia manuala. O sa fiu 100% fericit odata ce rezolv problema cu acceleratia, nu stiu de unde sa incep. Cred ca prima oara o sa ma duc sa fac plinul sa elimin pompa din rezervor si verific valoarea pompei de sub prag. In urmatoarea perioada as vrea sa rezolv si restul problemelor din lista, sa vad ce mai apare. Dupa ce o aduc din punct de vedere tehnic la nivelul pe care mi-l doresc, o sa iau un set de Eibach Pro-Kit si un set de Monroe Reflex pentru MTech II. Intre timp, lucrez la o colaborare cu o firma ce produce diferentiale LSD. Nu stiu cati dintre voi ar fi interesati, dar dupa cum ati observat, nu sunt multe variante (spre deloc) de LSD pentru diesel pe e39 sub 1000-1200E. Daca imi iese, o sa il testez prima oara pe masina mea, va fi un diferential ce foloseste "clutch plates" cu 25% blocare, la fel ca OEM. Cel mai probabil va fi disponibil pentru diesel prima oara, dupa si pe restul de motorizari. Aici ramane sa va tin la curent . Nu in ultimul rand, multumesc pentru sprijin si incurajari, pentru sustinere si sfaturi : nelipsitului DOMN Iulian (@Scooter) care m-a scos din "noroi" de multe ori pe parcursul swap-ului, Gogu, Vlad Cotrus, Octi, Alin, Zoli (@The Hulk) si tuturor celor care mi-au ascultat problemele si mi-au dat sfaturi in perioada asta. WST-ul este inapoi pe strazi! :D 5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Hulk Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Felicitari de proiect si sporuri in continuare!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.Tob Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 felicitari! sa-l folosesti cu placere maxima! m-ai facut curios cu lsd-ul. estimezi ca va fi mai ieftin decat cele care sunt in prezent pe piata? neaparat si pt benzinare:)) va fi posibil si cu raport de transmisie custom? 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimmer39 Postat Martie 6, 2017 Autor Share Postat Martie 6, 2017 Raportul de transmisie va rămâne Stock, preÈ›ul pot doar sa îl estimez uÈ™or sub 500€ momentan dar revin cu detalii după ce aflu exact. Multumesc pentru urări! Sent from my SM-G920F using Tapatalk 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_23 Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Unde dau avansul pt LSD?Felicitari pentru munca depusa! Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cotrusvlad Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Felicitari pt efortul depus! sa te poarte mult si bine, si spor in remedierea chestiilor ramase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimmer39 Postat Martie 6, 2017 Autor Share Postat Martie 6, 2017 MulÈ›umesc băieÈ›i!!! Am nevoie de ajutor la aia cu acceleraÈ›ia ca imi scoate peri albi. Postez mai pe seara diagnoza È™i va anunÈ› dacă observ ceva neînregula. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scooter Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Nu ai stocata nicio eroare? pedala de acceleratie ai schimbat-o cu cea de pe manual? Felicitari, eu nu as fi rezistat 1,5 luni cu masina pe dreapta. O bag saptamana asta la vopsit si cred ca nu dorm noaptea vreo 2-3 saptamani... Inca odata felicitari pt swap, se rezolva restul. Ma gandesc la accelerare sa nu fie tot de la turbo, lagul.... 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimmer39 Postat Martie 6, 2017 Autor Share Postat Martie 6, 2017 MulÈ›umesc mult încă o data, Iulian. Nu am nicio eroare, pedala È™i mufa de la pedala sunt luate de pe manuala. Este o problema electronica mai mult ca sigur, o sa fac un filmuleÈ› în seara asta. Nu e de la turbo. Viteza 1, accelerez, ea urca încet È™i nu scoate sunetul ei caracteristic de straight pipe, se aude mai...fin. Ridic pedala o milisecunda È™i o calc din nou È™i gata, rupe aderenta, se duce turometrul în rosu È™i trage de rupe. Totul se intampla instant, zgomotul motorului se schimba la a doua pedala. Tind sa cred ca e o problema pe injecÈ›ie, ceva electronic. Sau MAF/MAP. De asta cer părerea aici, poate s-a mai lovit cineva de asta. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cotrusvlad Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Ce probleme ai si tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts