Sari la conținut

Recommended Posts

Am tot recitit topicul asta din scoarta in scoarta,de azi noapte si pana acum.E o situatie foarte nasoala,atat pentru cumparator cat si pentru vanzator. Si EU am colaborat bine cu Florin,am cumparat piese la alte masini de multi bani,iar  80 % din ce am luat nou pt bmw,de la el am luat.Probleme nu am avut,insa acest incident ma face sa nu vreau sa trec si eu prin asa ceva.Deci...deja vorbim de reclama negativa.

 

Pentru increatul.Stiu ca nu te-a deranjat ca nu ai primit bon fiscal prima oara,pe nimeni nu deranjeaza cand cumpara la pret mai mic.Iti inteleg frustrarea,ai dreptate,produsul e defect,neconform,din orice aspect l-ai privi.Unde cred eu ca ai gresit si inca gresesti este la capitolul diplomatie.Ai privit gresit situatia,l-ai amenintat,l-ai pistonat,in loc sa iti pastrezi calmul,te-ai grabit.De aici a rezultat si refuzul celor de la garantie.Tu,daca erai diplomat si calm,cugetat,intocmeai iar toate actele atunci cand ai dat jos amortizoarele.Cei de la Augsburg si-au pus palma in posterior fiindca au gasit o hiba in documentatia ta,un loop hole.Incearca sa o dregi,atat cu Florin,poate poti face alte acte,din care sa rezulte ca tu ai mers mai mult de 7km cu ele pe masina,sa nu te mai refuze aia ca au putina rugina.Degeaba il ameninti cu ANAF-ul,cu controale,etc.Asta o faci din orgoliu,fiindca te simti inselat.Insa nu el te-a inselat,nu s-au stricat nenorocitele alea de amortizoare fiindca nu ti-a dat el bon fiscal.Cum am sugerat si mai sus,diplomatia te scoate din situatii nasoale.Ca vrei tu sa ii faci rau lui Florin,ii faci degeaba,nu-i el de vina.Te inteleg perfect cu supararea,dar incearca sa dai orgoliul deoparte si sa gasesti o solutie optima.In final,inchei cu o vorba auzita de un client de-al meu : " Noi,romanii,suntem prea saraci ca sa ne permitem sa nu facem lucrurile cum trebuie".Asta ca o paranteza,legat de situatia asta,ca iei amortizoare,faci totul ca la carte,si totusi,nu iese cum trebuie.

 

Pentru Pimp.

          Stiu ca ai colaborat foarte bine cu o multime de oameni,tu stii mai bine cum iti merge afacerea si ce avantaje iti aduce.Ca sfat,din aceasta intamplare,te rog ca pe viitor sa incerci sa aduci mai multa transparenta in tranzactii,precum date de comerciant samd,sa nu mai ai clienti nemultumiti,Sa fii acoperit pe toate fronturile,cum s-ar zice..

 

Sper sa se rezolve cu bine toata sarada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cunosc toata povestea de la primele mesaje, si o sa imi exprim parerea, desi nu avem noi, ca admini nici o implicare. Cauza pentru care au anulat garantia cei de la Augsburg sunt actele cu date aiurea. 

 

 - Testul de amortizoare datat inaintea montajului 31.03.2017 la ora 16:47

 - Montajul - 31.03.2017/275.863 km

 - Constatarea defectului si faptul ca a fost circulat doar 6 km cu masina ( in acte ) - 31.03.2017/275.869 

 

 Eu am trecut printr-un caz similar, cand mi-am montat eu piesele si apoi am cautat prin prieteni un atelier autorizat care sa ma rezolve cu actele, dar am reusit sa o rezolv elegant, la date ma refer.

 

In ceea ce-l priveste pe Florin, el si-a facut partea, ti-am scris si eu, si ti-am recomandat pentru piesele de genul asta, sa mergi in atelier autorizat si sa iei piesele de la ei. Asa o sa ai parte de experienta pe care tu o astepti, in legatura cu garantia. 

 

Atata timp cat o sa iei din alte parti piesele, tot la fel ca si cu Florin o sa patesti. 

 

O zi faina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Actele au fost facute toate in acelasi timp, chiar nu cred ca conteaza ora, din moment ce sunt datate aceeasi zi.

 

Sincer nici nu m-am uitat si nici nu cred ca conteaza f mult.  Dupa ce mi le-au montat ti le pun automat pe testul de amortizoare, dupa care, iesind prost, am facut o tura cu ea. 

 

Eu imi doresc ca Florin Oprea acum sa imi trimita toate actele de la achizitia amortizoarelor. Cred ca asta e dreptul meu in momentul de fata. Ca de la garantie oricum nu aveam asteptari si mi-am luat teapa.

Crezi ca se poate asta?

 

 

 

@alin_23 Doar acum am vazut postul tau, am zis ca poate nici eu nu am procedat ca la carte (poate daca luam de la service-ul autorizat, ei cereau 380 pe buc, la florin oprea i-am dat 300). Mare greseala. Parerea mea e ca Florin nu e acoperit cu absolut nimic, el nu poate face dovada ca mi-a vandut mie acele amortizoare.

 

Poate am gresit ca nu am fost diplomat, insa am vazut ca nu are nicio intentie de a ma ajuta, chiar cu riscul sa pierda si el ceva, si eu. Pierderea a fost toata de partea mea. A platit un amarat de transport de 13-15 ron, tot de gura mea :)

Editat de increatul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nici nu m-am uitat si nici nu cred ca conteaza f mult. 

Iata ca conteaza. Le a fost comod sa solutioneaza cazul in avantajul lor cand au vazut ca reconstructie cazului in timp da cu virgula.

Poate e ca o amenda de rutiera care se declara nula pentru ca politistul constatator a gresit o vorba sau un cifru.

Augsburg ia decizie dar nu e expus direct prin Florin.

Florin se ascunda in spatele argumentele de la Augsburg (aici cred si eu ca te ar fi ajutat diplomatie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai refuzul a fost pentru rugina, oricum el daca observa ceva ce ar fi gresit service-ul ceva, mai faceam un test de amortizoare datat mai aproape de data cand le-a trimis el mai departe, nu era nicio problema, pana sa le dau jos.

 

Dar de ce mai discutam de acte, cand eu nu am primit niciunul, si altii pretind de la mine 5-6 acte care sa fie exacte pana la virgula?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am citit in posturile din conversatia privata, confirm ca aia sunt pasii corecti pentru garantia unei piese.

 

pot sa prezint cazul meu cu o anvelopa deformata achiztionata online, iar costurile transportului dus la garantie/intors de la garantie au fost suportate de catre comerciant. in rest a trebuit sa astept pana anvelopa a fost testata de catre producator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit ca nu a dorit sa plateasca nici transportul (probabil si acum la retur ma pune sa platesc), pana nu i-am dat citat din lege.

 

Pasii sunt, dar garantia nu mi-a fost oferita, a fost respinsa, cum vrei sa ii spui, pt. exploatare normala.

 

 

Bun, intrebare pt Florin: Cand o sa primesc returul amortizoarelor? Ieri ai zis sa iti dau adresa. Si imi pui in colet si actele prin care se face dovada achizitiei, toate cele enumerate pana acum?

 

Eu nu cred ca un moderator are o atributie aici. In ce calitate s-ar exprima?

Sunt si eu moderator / admin pe un forum si nu m-as amesteca.

 

Atunci ce sa intreb moderatorii?

 

Ce se intampla daca nu mi se ofera nici acum, acte? Cand le cer expres, si cand fac si reclamatie?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum stiti cu totii cum lucreaza Florin, platesti totul in avans, dupa care iti vin piesele. Am constatat ca nu sunt actele, sincer am vrut sa ii zic, dar efectiv am lasat-o asa, gandindu-ma ca daca e vreo problema mi le trimite. Oricum era tarziu si atunci, si acum, si acum cum e o problema, doresc sa mi le faca si sa mi le trimita.

 

Eu chiar nu stiu ce sa zic mai mult, am zis tot ce era de zis, am ridicat o problema care se practica nu numai de catre el, dar de multi in Romania, iar legat de garantie nu mi se pare ca a fost fair-play si doritor sa ma ajute. Daca chiar dorea, imi spunea ca rugina nu e ok, ca actele nu-s ok, sau orice, o chestie ceva.

Cascati bine ochii, dupa cum a zis si AdiOrte, de unde cumparati si cum cumparati si ce garantie REALA pe baza caror acte, vi se ofera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi tu, uneori e bine sa cumperi de la un magazin, de la tine din oras. Astfel elimini multe neajunsuri. Eu cel putin, asa procedez cu mici exceptii, ce implica ornamente, simeringuri plus alte bunuri materiale de mica valoare si scurta durata care nu sunt supuse efectului mecanic.

 

Florin a cazut cumva aiurea aici pentru ca nu ti-a dat factura si certificatul de garantie. Nu e tarziu nici acum insa, date fiind conditiile impuse de importator, ma indoiesc ca obtii ceva. De regula cumparatorul este vinovat si pentru ca a aruncat cutia originala a produsului sau pentru ca nu e lizibil vreun cod. 

 

Din moment ce au fost trimise la garantie, in mod clar au avut niste documente in spate. Tu trebuie sa te razboiesti cu importatorul care ti-a refuzat garantia pe un aspect estetic, nu unul tehnic. Si este o practica des intalnita. 

Pentru a elimina intermediarii, achizitionati prin magazinele Unix, Autonet, Autokarma, Autoeco s.a.m.d ei fiind direct importatori astfel incat, in eventualitatea unor probleme aparute la piese sa puteti beneficia de o garantie corespunzatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, dar cum sa mă lupt eu? Eu ce treaba am cu importatorul, eu nici măcar nu stiu de la cine am cumpărat, nici cum se numeste firma lui Florin.

Legea cu ambalajele nu mai e valabila din 2015-2016. Nu mai sunt necesare.

 

PS: Felix, clar ca m-am invatat minte, nu mai iau decat din oras, pe baza unui bon fiscal pe loc, ori comanda prin service-ul care monteaza. Mentionez si am mai zis o data, bucata Kayaba era 380 la service (cu factura, adaos de service etc.), iar la colegul pimp a fost 300. Chiar nu a meritat toata povestea pt 160 ron, ceea ce pe mine m-a costat intr-un final poate 800.

L-as ruga pe Florin sa răspundă la întrebările mele de mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am inteles, Florin le-a trimis la garantie. Crezi ca daca aveai factura si certificat de garantie, lucrurile stateau altfel? Iti inteleg supararea si ma enerveaza maxim cand trebuie sa ceri explicatii pentru piese si servicii platite, dar peste tot e la fel. Si ca sa sustin ce supun, iti dau un singur exemplu: acum 2 ani am cumparat de la Altex un tv cu factura, bon, garantie. Ei bine, saracia s-a defectat dupa 1 saptamana de utilizare. Crezi ca Altex mi-a preluat tv-ul si la trimis la service? Nu. Mi-au spus unde este service-ul si m-au trimis la ei.

Cam asa procedezi acum: Iei acte de la Florin, refaci testul de amortizoare, iei documentele din service cu privire la toate operatiunile efectuate, dupa care, pe adresa importatorului pachet pentru garantie cu mentiunea adresei de livrare, nume prenume. 

 

De regula, produsul se inlocuieste sau se repara (dupa caz) daca se constata defect. Banii inapoi, mai greu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, te-am inteles. Asta inseamna ca Florin sa imi trimita toate actele din partea lui.

 

Eu tot asta am intrebat, cand primesc returul si toate actele ce trebuiau trimise inca de la bun inceput.

 

PS: Macar la tine cu televizorul s-a rezolvat :)         

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dupa vreo 3 interventii in decurs de o luna, dupa multe drumuri si multi nervi. Le-am spus ca daca nici a treia oara nu functioneaza mai mult de 5-6 zile voi solicita altul nou.

 

Stii ce-au facut? Mi-au lasat carcasa cu seria si din alt tv a luat totul si a pus in carcasa mea. Iti dai seama ca alt cumparator a luato la rand? 

 

Cica ,,gata, nu o sa mai aveti probleme, am schimbat inclusiv placa de baza". Asta este tara in care traim.

 

Eu sper sa-ti rezolvi problema pentru ca nu e corect sa ramai cu banii dati si cu niste amortizoare neconforme. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mentionez ca Florin mi-a dat o garantie verbala (pe PM) de 12 luni, in timp ce magazinul de la care am cumparat a doua pereche de amortizoare, imi scrie pe certificat 24 de luni (pt autoturismele personale).

 

Florin, intreb pentru ultima oara, imi ajunge maine returul? Ai depasit termenul legal de 15 zile calendaristice in care trebuia sa am inapoi produsul. Daca nu raspunzi aici, te voi suna la prima ora. Mi se pare inacceptabil chiar absolut totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

In primul rand multumesc tuturor pentru ca ati citit in totalitate! 

Acum, voi incerca sa scriu pe scurt:

1. NU suport sa fiu luat de prost si NU accept acest lucru.
2. Din respect pentru colegii de pe forum, fii un domn si spune-le exact ce s-a intamplat, real. De ce spun asta? Multi dintre ei si-au dat oarecum seama si ar fi frumos sa le spui.
3. M-ai jignit. NU accept acest lucru.
4. Datele mele NU au disparut de peste tot, te-am rugat amiabil.
5. Ti-am cerut in PM pe data de 12.06.2017 la ora 4:42 PM sa-mi dai un cod postal sau daca nu stii, macar un numar de strada, un awb nu poate fi completat cu: Str. X, poarta Y. Amortizoarele vor pleca catre tine prin FAN COURIER, la alegerea ta.
6. Ma simt cam hartuit, stii la ce ma refer.
7. Eu nu am ce discuta cu tine la telefon, o sa purtam discutiile doar scris.

Asa cum am spus atat eu, cat si colegii de pe forum, de servisarea pieselor nu ma ocup eu, ci le-am trimis catre unitatea abilitata (Augsburg International). Raspunsul lor oficial ti l-am inaintat. Legat de cele anterior spuse, revin la punctul numarul 2.

O seara frumoasa,
Florin
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, probabil eu te-am luat de prost, intamplator m-a costat vreo 800 ron gluma asta, ce gluma buna.

 

Nu mai intinde coarda, si lungi vorba si trimite-le cu tot cu acte, ca sa ma ocup eu mai departe de garantie, cum tu nu ai binevoit. Tot ce am avut de declarat am facut-o pe topicul asta. Nu te-a jignit nimeni, nu te-a hartuit nimeni, sau cu ce te-am hartuit? Nici macar nu te-am sunat. Nu stiu la ce te referi, ca ce anume s-a intamplat real, cred ca cel mai lipsit de corectitudine dintre parti ai fost tu. TRANSPARENTA ZERO.

 

Nu este nevoie de numar de strada fiind o fabrica, dar o sa-ti caut. O sa primesti PM.

 

Datele tale o sa ramana pana am datele firmei tale, si actele bineinteles, pe care un cumparator de buna credinta trebuia sa le primesca.

 

Si ca o concluzie pt colegi: mare grija cu cumparaturile de pe forum, de la acesti comercianti, una se zice, alta se face. Sunt atatea nereguli incat nu exista cuvinte, se ofera grantie verbala 12 luni (verbala adica falsa, imaginara), cand garantia comerciala e de 24 de luni de la orice magazin. Pe langa faptul ca nu sunt acte pe care eu sa ma pot baza la aparitia ORICAROR NEREGULI. 

 

Sincer, va cam pot zice de pe acum ca povestea cred ca va continua, ca nu imi va trimite niciun document.

 

pimp1.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, probabil eu te-am luat de prost, intamplator m-a costat vreo 800 ron gluma asta, ce gluma buna.

 

Nu mai intinde coarda, si lungi vorba si trimite-le cu tot cu acte, ca sa ma ocup eu mai departe de garantie, cum tu nu ai binevoit. Tot ce am avut de declarat am facut-o pe topicul asta. Nu te-a jignit nimeni, nu te-a hartuit nimeni, sau cu ce te-am hartuit? Nici macar nu te-am sunat. Nu stiu la ce te referi, ca ce anume s-a intamplat real, cred ca cel mai lipsit de corectitudine dintre parti ai fost tu. TRANSPARENTA ZERO.

 

Nu este nevoie de numar de strada fiind o fabrica, dar o sa-ti caut. O sa primesti PM.

 

Datele tale o sa ramana pana am datele firmei tale, si actele bineinteles, pe care un cumparator de buna credinta trebuia sa le primesca.

 

Si ca o concluzie pt colegi: mare grija cu cumparaturile de pe forum, de la acesti comercianti, una se zice, alta se face. Sunt atatea nereguli incat nu exista cuvinte, se ofera grantie verbala 12 luni (verbala adica falsa, imaginara), cand garantia comerciala e de 24 de luni de la orice magazin. Pe langa faptul ca nu sunt acte pe care eu sa ma pot baza la aparitia ORICAROR NEREGULI. 

 

Sincer, va cam pot zice de pe acum ca povestea cred ca va continua, ca nu imi va trimite niciun document.

 

attachicon.gifpimp1.JPG

Garantia e in functie de producator. La unii ai 12 luni, la altii 24, la altii poate chiar mai mult. Din punctul meu de vedere Florin nu a gresit cu nimic, iar tu ai gresit ca ai umblat o perioada destul de lunga, din cate am inteles, cu telescoapele pe masina. Iti spun din experienta, ca la testul de telescoape, cele mai scumpe si performante telescoape pe piata scot maxim 80%(probabil procentul difera in functie de testerul de telescoape, dar vorbesc de testerul cu care am colaborat) iar restul scot intre 60 si 70%. De exemplu masina mea are urmatoarele valori(telescoape originale) 75% fata si 55% spatele si sta perfect pe drum. 

Oricum atitudinea lui FLorin a fost una exemplara, a stat si ti-a explicat frumos procedura si te-a ajutat, dar tu nu prea ai inteles treaba asta, iar la faza cu garantia e fix vina ta. Ai tinut telescoapele pe masina o perioada mult prea mare. E si normal ca nu ti-au acordat garantia, nu sunt nici ei prosti, se vede ca s-a circulat mai mult de 7 km cu telescoapele. Ca si comparatie e ca si cum ai merge cu telefonul la garantie ca nu iti merge ceva la el, dar totodata are si ecranul spart, e absolut normal ca ai pierdut garantia. Tind sa cred ca manopera nu a fost executata cum trebuie. O zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spatele nu e amortizat, nu e ca si cum masina sta exemplar si doar valorile sunt proaste. Normal ca trebuia sa mai fac un test inainte sa le dau jos, dar neavand colaborarea cum trebuie cu Florin, nu am stiut si nu l-am mai facut. In mod normal ele si acum sunt in garantie, daca fac un test maine si nu sunt bune, le pot trimite din nou, cu datele actualizate.

 

Manopera a fost facuta cum trebuie, nu e mare filosofie ca sunt 4 suruburi. Chiar nu intra in calcul aceasta varianta.

 

Florin parea ca vrea sa ajute, dar cu ce m-a ajutat? Ca telescoapele nici nu au ajuns la teste. Eu cer doar documentatia de la el, ulterior sa ma descurc singur.

 

Astept sa-mi trimita amortizoarele si documentele.

 

 

PS: Garantia e de 24 de luni, te rog arata-mi tu un importator care da 12 luni (in acte). Eu am gasit doar o alta neconcordanta in procesul de vanzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atata scandal pentru ce?

 

Bun si ieftin nu exista! Acte trebuie sa primesti la orice achizitie,adica factura/bon fiscal,Certificat de garantie si de conformitate.

 

Iar garantie se acorda 24 de luni pentru persoane fizice,iar pentru juridice doar 12 luni.

 

Dar cum colegul Pimp e un comerciant pe foarte multe forumuri si multi sunt multumiti de el.Nu era mai simplu si elegant,daca el Ii trimitea la schimb un set de amortizoare noi?.

Daca importatorul e nesimtit, nu are rost sa pierzi tu imaginea pentru care ai muncit ceva ani.

 

Dar si colegul trebuia sa la monteze intr-un service autorizat,sau macar sa faca rost de o factura pentru montaj.Asa putea sa ii dea in cap la importator (nu comerciant).Cu acte unde scria exact data la care au fost montate,serie de pe cutie/masina.si km la data montajului.Pentru a fii acoperit legal.

 

Asadar ori colegul Pimp la cumpara pe firma,iar apoi la vinde la pret de dumping.Si isi recupereaza tva-ul platit,si astfel face profit.De aici rezulta pretul imbatabil,iti ofera piese de calitate pe riscul lui.

 

Ori FURNIZORUL lui pimp le aduce din china,adica pot sa vina de pe vapor intra-o cutie OEM,chiar si cu acte ce atesta acest lucru.

 

Exemplu cu fabrica de ulei din Rusia,unde se contrafaceau toate brandurile de uleiuri auto.Aveau recipiente si etichete identice cu cele originale.

 

 

Asadar clientul era multumit,iar Pimp avea o reputatie foarte buna fata de clienti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garantia e in functie de producator. La unii ai 12 luni, la altii 24, la altii poate chiar mai mult. Din punctul meu de vedere Florin nu a gresit cu nimic, iar tu ai gresit ca ai umblat o perioada destul de lunga, din cate am inteles, cu telescoapele pe masina. ...............iar la faza cu garantia e fix vina ta. Ai tinut telescoapele pe masina o perioada mult prea mare. E si normal ca nu ti-au acordat garantia, nu sunt nici ei prosti, se vede ca s-a circulat mai mult de 7 km cu telescoapele. Ca si comparatie e ca si cum ai merge cu telefonul la garantie ca nu iti merge ceva la el, dar totodata are si ecranul spart, e absolut normal ca ai pierdut garantia. Tind sa cred ca manopera nu a fost executata cum trebuie. O zi buna

 

eu zic ca daca producatorul vinde o piesa cu garantie 24 de luni, iar mie mi se strica in luna 23, ziua 29, atunci tot am dreptul la garantie.

 

am avut bucse schimbate pe original la reprezentanta cu garantie 2 ani, in ultma luna de garantie mi le-au inlocuit gratis fiindca s-a vazut ca nu mai erau in regula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca daca producatorul vinde o piesa cu garantie 24 de luni, iar mie mi se strica in luna 23, ziua 29, atunci tot am dreptul la garantie.

 

am avut bucse schimbate pe original la reprezentanta cu garantie 2 ani, in ultma luna de garantie mi le-au inlocuit gratis fiindca s-a vazut ca nu mai erau in regula.

perfect de acord, dar actele lui nu erau in regula, in sensul ca la cum a facut el actele nu avea cum sa apara rugina aia pe telescoape. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atata scandal pentru ce?

 

Bun si ieftin nu exista! Acte trebuie sa primesti la orice achizitie,adica factura/bon fiscal,Certificat de garantie si de conformitate.

 

Iar garantie se acorda 24 de luni pentru persoane fizice,iar pentru juridice doar 12 luni.

 

Dar cum colegul Pimp e un comerciant pe foarte multe forumuri si multi sunt multumiti de el.Nu era mai simplu si elegant,daca el Ii trimitea la schimb un set de amortizoare noi?.

Daca importatorul e nesimtit, nu are rost sa pierzi tu imaginea pentru care ai muncit ceva ani.

 

Dar si colegul trebuia sa la monteze intr-un service autorizat,sau macar sa faca rost de o factura pentru montaj.Asa putea sa ii dea in cap la importator (nu comerciant).Cu acte unde scria exact data la care au fost montate,serie de pe cutie/masina.si km la data montajului.Pentru a fii acoperit legal.

 

Asadar ori colegul Pimp la cumpara pe firma,iar apoi la vinde la pret de dumping.Si isi recupereaza tva-ul platit,si astfel face profit.De aici rezulta pretul imbatabil,iti ofera piese de calitate pe riscul lui.

 

Ori FURNIZORUL lui pimp le aduce din china,adica pot sa vina de pe vapor intra-o cutie OEM,chiar si cu acte ce atesta acest lucru.

 

Exemplu cu fabrica de ulei din Rusia,unde se contrafaceau toate brandurile de uleiuri auto.Aveau recipiente si etichete identice cu cele originale.

 

 

Asadar clientul era multumit,iar Pimp avea o reputatie foarte buna fata de clienti?

 

Mersi de lamuriri. Probabil de aici zice 12 luni, in loc de 24, chiar nu mi se pare in regula (dupa ce ca garantia e data pe genunchi), practic el injumatateste perioada facand dumping in piata.

Dar fara sa mint, preturile la marile magazine sunt mici, nu ne face noua nicio favoare colegul Florin, ca vinde la preturi mici, bineinteles fara acte.

 

perfect de acord, dar actele lui nu erau in regula, in sensul ca la cum a facut el actele nu avea cum sa apara rugina aia pe telescoape. 

 

Nicio problema, refac testul, si le trimit din nou la garantie. Toate actele actualizate. Sa vedem ce se mai intampla acum? Cum justifica Florin de cand sunt amortizoarele puse pe masina, daca el nu are factura catre mine? Daca mi-o da acum, ele apar ca noi, iarasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci eu chiar nu mai vreau sa tot discut, sa dau explicatii, tot ce trebuie sa intelegeti e ca eu sunt legat de Florin, pentru ca el are actele de cumparare de la importatorul X.

 

Dupa care el mie nu mi-a mai dat factura mai departe, ca sa pot face dovada achizitiei. Atata ne invartim in jurul cozii, eu oricum fara el sau actele de la el, nu pot face demersuri mai departe. Iar actele de la el, daca mi le trimite acuma, o sa fie in totala neconcordanta cu data reala de cumparare, dupa aceea primul montaj o sa apara in trecut. Totul e f aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Ai lipit un conținut cu formatare.   Elimină formatare

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...