Sari la conținut

Recommended Posts

Reclamatie comerciant pIMP 

 

Buna ziua colegi,

 

Am luat neinspirata decizie de a lua o pereche de amortizoare de la colegul pIMP in iarna (Kayaba/spate). Si o sa va explic de ce zic asa. 

Ca sa incep cu inceputul, vine coletul, desi nu vorbisem despre factura, nu ma gandeam ca se pune problema sa nu fie, vazusem ca la altii pe topic daduse. Deschid coletul, niciun act, nu factura, nu certificat de conformitate, nu certificat de garantie. Nu zic nimic, am si uitat de asta, mai ales ca le-am montat numai la sfarsitul lui martie, ca sa treaca iarna.

 

Cand le montez, surpriza, masina statea mai rau pe drum decat inainte, fac test de amortizoare in aceeasi zi, reiese ca sunt sub 60% eficienta, de noi. Iau toate actele necesare (deci eu am factura, si absolut tot de la montaj), si ii scriu la colegul Pimp ce s-a intamplat, cu rugamintea sa imi trimita altele si ii platesc diferenta, acestea de pe masina urmand sa le dau jos si sa le faca retur.

 

Nu a vrut nicicum sa imi asculte rugamintea, ca sa i le trimit, si furnizorul decide ce se intampla. Ma mai rog de el, pana la urma au venit Pastile, ninsori etc..Iau decizia sa cumpar altele de la un magazin din oras, si sa i le trimit pe acestea.

 

I le trimit la sfarsitul lui Mai, eu cand le-am dat jos am vazut ca au putina rugina pe corpul lor, dar in 2 luni de exploatare ma gandesc ca intra la uzura normala. Oricum sunt ele proaste daca au prins rugina asa usor.

 

Bun, ii ajung a doua zi, timp in care l-am pus in tema pe Pimp cu legislatia in vigoare, ca raspunsul de la garantie e de maxim 15 zile calendaristice. 

 

Dar bineinteles, cui ii pasa de legislatia in vigoare, cand el nu ofera niciun act, nu ofera niciun suport, in afara de acela de a-mi fi refuzata garantia pe un motiv bineinteles, fals.

 

Urmeaza sa mi le returneze, fara nicio interventie asupra lor, in afara de o plimbare pana la bucuresti. Omul de la inceput stia ca asa o sa mearga treaba, el doar se preface ca ofera vreun serviciu post vanzare.

 

Bun, ca sa concluzionez acest post lung. Am cumparat de la Pimp si nu am primit:

 

1) factura si/sau bon fiscal

2) certificat de conformitate al produsului

3) certificat de garantie !! Sa nu mai vorbesc de garantie reala!!

 

In schimb, am primit:

 

1) Garantie in vorbe

2) Un pretins refuz de garantie; referitor la 1), el zice ca mi s-a refuzat garantia ca produsul prezenta rugina pe corp (in primul rand nu numai ca inseamna ca e un produs de rahat, dar inseamna ca nu s-a luat in considerare uzura normala)

3) Returulul produsul fara a fi fost testat cu adevarat, dupa mai mult de 15 zile calendaristice legale pentru un produs trimis in garantie (inca nici acum nu le am inapoi, dar ma rog...)

 

Deci mare atentie ce produse cumparati de la acesti asa-zisi comercianti, pt filtre si unele consumabile, poate sunt ok, pentru restul, sunt niste oameni care fac o carca de bani pe seama unui forum, si care fac evaziune fiscala la greu, fara pic de bun simt si respect fata de cei care cumpara constant de la ei.

 

Bun, vreau sa fac reclamatie la:

1) ANAF pentru lipsa factura, lipsa bon: ANAF Bucuresti, si la departamentul de fraude in departamentul online.

2) Protectia consumatorului pentru lipsa: certificat de garantie, certificat de conformitate, si neacordare de garantie reala intr-o situatie ca cea prezentata mai sus.

3) Reclamatie in mediu online, facebook, toate grupurile de bmw.

 

 

Stie cineva pe ce firma lucreaza acest comerciant cinstit? Am vazut ca unora de pe forum le-a mai trimis factura (la cerere, cica). Poate cineva sa imi dea datele pentru a merge mai departe cu ele?

 

Deci inca o data, mare atentie ce cumparati, nu veti avea garantie la nimic, cel putin nu reala, el vinde doar pe vorbe, si doar pe privat, nu vezi gasi date despre nimic, pe topicul dedicat.

 

O sa revin si cu poze si acte pe masura ce raspunde la acest topic.

Editat de increatul
Editat date cu caracter personal.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai crezi ca ar mai avea preturi asa bune, daca totul ar trece prin factura? Iti spun eu ca multe firme s-ar inchide din cauza asta. Am avut firma si dupa ce trgeam linie cu toate cheltuielile si salariile personalului nu mai ramaneam nici cu bani de benzina la masina. Nu este simplu. Daca lucrezi legal, inchizi firma. Asta e crudul adevar.

Celelelte aspecte legate de garantie si post garantie, nu le cunosc, deci ma abtin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma prea intereseaza pe mine motivele pentru care nu a emis acte in regula. Ca si idee, am cumparat de la un magazin din oras la acelasi pret amortizoare superioare ca marca. Cu bon, factura, certificate. Pun si poza pt doritori.

 

Preturile colegului Florin Oprea nu sunt bune, sunt normale, cam ca si pe autokarma (lucruri aflate de mine ulterior).

 

Dar nu asta e subiectul aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Atasat acestui post regastiti toata conversatia din PM, impreuna cu actele trimise, iar din respect nu voi publica datele personale ale lui. Totodata am rugamintea sa trimita un mesaj catre un administrator in care sa se ceara stergerea datelor persoanale (nume, numar telefon) de pe acest forum si respectiv sa ia legatura sau daca are drept de editare si de pe alte site-uri.


1. r1.png
2. r2.png
3. r3.png
4. r4.png
5. r5.png
6. r6.png
7. r7.png
8. r8.png
9. r9.png
10. r10.png
11. r11.png
12. r12.png
13. r13.png
14. r14.png
15. r15.png
16. r16.png
17. r17.png
18. r18.png
19. r19.png
20. r20.png
21. r21.png
22. r22.png
23. r23.png
24. r24.png
25. r25.png
26. r26.png
27. r27.png
28. r28.png
29. r29.png
30. r30.png
31. r31.png
32. r32.png
33. r33.png
34. r34.png
35. r35.png
36. r36.png
37. r37.png
38. r38.png
39. r39.png
ts. TEST_SUSPENSIE.png
ct. CONTRACT_REPARATIE.png
nt. NOTA_TEHNICA_DE_CONSTATARE.png

 

Reclamantul spune ca nu a beneficiat de garantie reala. Ba da, garantia a fost foarte reala .

De ex, userul ar85gyl daca nu ma insel a avut o problema cu o pompa de motorina, mi-a trimis toata documentatia impreunacu piesa, iar dupa ceva timp s-a constatat ca garantia este justificata si i s-a propus returul sumei sau inlocuirea cu o piesa noua, iar el a ales piesa noua de la acelasi producator.

Daca garantie reala nu se considera trimiterea catre AUGSBURG INTERNATIONAL, si raportul de analiza trimis de ei impreuna cu numarul fisei si datele responsabilului... nu mai am nimic de spus.

Aici as dori sa inchei si sa spun ca ar trebui sa-ti fie rusine pentru urmatoarele vorbe:

 

 

Omul de la inceput stia ca asa o sa mearga treaba, el doar se preface ca ofera vreun serviciu post vanzare.


Sa nu mai vorbesc de garantie reala!!
 
In schimb, am primit:
 
1) Garantie in vorbe
 

------
 

 

 

in afara de acela de a-mi fi refuzata garantia pe un motiv bineinteles, fals.

Iti mai spun inca odata, raspunsul NU a fost dat de catre mine, ci de catre AUGSBURG INTERNATIONAL, dar in orice caz daca doresti sa le transmit ca este fals sa imi zici, le voi da un mail sau ca sa te convingi le poti da chiar tu in care sa le spui asta. 

------

Pentru orice alte intrebari, nelamuriri va stau ca de obicei la dispozitie cu placere! :)

O seara frumoasa,
Florin







 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii tu, vorba lunga, saracia omului. Ca pana acum doar asta ai dovedit, vorba lunga.

 

La fel faci si aici ca si in mesaje, postezi 1000 de randuri fara sens, in loc sa raspunzi la subiect.

 

EU NU AM PUBLICAT DATELE TALE PERSONALE, CI AM PUBLICAT DATELE DE PE CARE FACI COMERT PE ACEST FORUM.

 

TE-AM RUGAT SA-MI DAI (PE PRIVAT DACA NU VREI AICI) DATELE FIRMEI TALE, DE PE CARE AR FI TREBUIT SA IMI TRIMIT FACTURA SAMD, PENTRU A-TI FACE RECLAMATIE LA INSTITUTIILE COMPETENTE. SAU CE TE OPRESTE, CORECTITUDINEA PESTE MASURA?

 

As dori punctul de vedere unui moderator/admin, ca pe al tau il stiam.

 

Punctul de vedere despre refuzul garantiei reale :) (imi vine si sa rad), din cauza ruginei, fenomen aparut de la stat pe masina timp de 2 luni, timp in care am prins si ninsori.

 

Si daca prindeau rugina intr-o saptamana (ca-s ele proaste), si le dadeam jos si le tineam in cutie, rugina tot inainta.

 

Deci mie mi s-a refuzat garantia, desi nu am facut absolut nimic la acele amortizoare, doar le-am pus sus si dat jos, aceasta a fost singura data cand au fost atinse, asa, ca sa se inteleaga exact cum sta problema.

 

Mie nu are de ce sa-mi fie rusine, tu faci comert pe genunchi, prosti suntem cei care am cumparat de la tine, iar eu de fapt fara sa-mi dau seama, incurajez evaziunea fiscala. E bine ca ai postat toata conversatia, cu ea o sa ma duc la institutiile mai sus mentionate, Astept datele firmei tale, daca nu o sa fac reclamatie pe persoana, si aia este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 mici precizari:

 

1. montajul in service autorizat rar nu este o garantie a bunei executii a lucrarii. Daca ai factura de montaj, si garantia a fost refuzata din cauza montajului necorespunzator, serviceul care a efectuat lucrarea preia responsabilitatea.

2. aia cu incurajarea evaziunii fiscale e penibila, la fel si determinarea ta de a face plangeri la organele (in)competente.

 

p.s. nu magazinul care a vandut piesa ofera garantia, ci importatorul. Firmele mari (unix, bardi, augsburg, etc) au obiceiul sa caute motiv sa respinga cererea de garantie, sunt cazuri inclusiv la piese cumparate direct de service-ul care le-a montat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 mici precizari:

 

1. montajul in service autorizat rar nu este o garantie a bunei executii a lucrarii. Daca ai factura de montaj, si garantia a fost refuzata din cauza montajului necorespunzator, serviceul care a efectuat lucrarea preia responsabilitatea.

2. aia cu incurajarea evaziunii fiscale e penibila, la fel si determinarea ta de a face plangeri la organele (in)competente.

 

1. Montajul, totul a fost facut la un service autorizat. In caz ca n-ai citit tot postul, scrie ca garantia a fost refuzata din cauza ca pe corpul amortizorului se prezenta rugina.

2. De ce sa fie penibila? NU AM PRIMIT NICIUN ACT DE CARE SA MA POT LEGA ACUM, NICI MACAR O FOAIE PE CARE SA SCRIE CE MI-A TRIMIS.

PENIBIL E EL, DAR CHIAR O SA FAC RECLAMATIILE IN CAUZA, SUNT F DETERMINAT. 

 

Crede-ma ca ANAF-ul nu e incompetent la ora asta. Sau, o sa aflam.

 

Eu am rugat un moderator/admin sa revina cu o parere despre modul in care a fost refuzata garantia (sau alte pareri daca sunt, eu nu am citit niciuna legata de rugina pana acum).

 

@Florin Eu te-am rugat sa oferi datele firmei tale, daca te dai atat de corect, si totodata ca esti victima aici (desi deocamdata eu vad ca sunt -800 ron in buzunar cu doua amortizoare nici macar verificate).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai se pare ca importatorul zice ca sunt ceva neconcordante intre datele din service. 7km? Doar atât ai făcut în 2 luni? E normal ca se considera înșelați ei... Deși nu e asa. De aia au refuzat pe motiv de rugina în 7km...

 

Ceva nu se leagă...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si testul de amortizoare e facut inainte montaj, sau cel putin asa conclude augsburg.

Oricum, teoretic, strict legat la problema de garantie, toate astea sunt irelevante - se poate testa amortizoarele, si se poate conclude daca inca sunt in garantie sau nu. Augsburg a gasit un motiv si s-a spalat pe maini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am explicat in primul post cum a fost, montajul, testele pe drum, si testul de amortizoare, au fost toate facute in aceeasi zi.

Puteam sa fac si 7km si sa rugineasca, stand pe masina 2 luni, daca au fost tratate prost.

Dupa care a durat doua luni, discutiile, pana am cumparat si montat alte amortizare, pana am avut bani, bineinteles.

 

@bartro Nu au mai ajuns sa le testeze. Normal ca nici macar nu aveam speranta ca mi le va schimba, s-au spalat cu totii pe maini.

 

 

@admin   CER SA OBLIGATI TOTI VANZATORII AUTORIZATI (COMERCIANTI) SA EMITA FACTURA SI GARANTIE REALA, ORI SA NU MAI COMERCIALIZEZE AICI. 

 

IN CAZUL DE FATA CER CA O DATA CU RETURUL AMORTIZOARELOR, COLEGUL FLORIN OPREA SA IMI TRIMITA SI TOATA DOCUMENTATIA AFERENTA, TOATE ACTELE IN REGULA. PENTRU CA O SA LE TRIMIT DIN NOU LA GARANTIE, CU ALT TEST DE AMORTIZOARE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit tot....personal am cumparat de la Florin cam toate piesele pe care le-am schimbat pe masina. Totdeauna totul foarte in regula.

 

Cumpar de la el pentru ca este mai ieftin decat la orice magazin online sau offline. Normal ca nu am pretentia la eliberarea unui bon sau a unei facturi. Daca vrei bon du-te la magazin.

 

Garantia exista si se aplica pentru toate produsele.

 Daca ai fi cumparat amortizoarele de la magazin....gandeste-te....care ar fi fost cursul documentelor sau ale faptelor? 

 

Increatul...iti inteleg frustrarea, probabil ca si eu as fi la fel de suparat, nu spune nimeni ca nu au avut vreun defect din fabrica, dar fii realist.....Florin este un intermediar.....sunt sigur ca daca ii dadeai toate documentele solicitate te ajuta cu garantia.

 

Dar fii obiectiv..daca le montai imediat cum le-ai cumparat si documentele erau in regula sigur situatia era alta.

 

Dar de....si eu prefer sa fac schimburile la mecanicul meu si nu la un service autorizat ca na...e mai ieftin. Asta este riscul pe care ni-l asumam.

 

Adevarul este undeva la mijloc. Sper sa va intelegeti. Doamne ajuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

El nu vrea sa ne intelegem nicicum, nu doreste o situatie de mijloc. De aceea apelez la masuri extreme.

 

I-am oferit toate documentele, sau de ce zici ca documentele nu sunt in regula? Garantia a fost refuzata pt un motiv stupid, urme de rugina (doar nu va ganditi ca erau ruginite si deteriorate).

Firodo, eu nu-ti doresc sa ai vreodata nevoie de garantie, sa vezi ca atunci te lovesti de realitate (adica sa cumperi o piesa gen pompa de apa, pompe de rezervor, amortizoare samd, care sa pice).

 

Dar e chiar aiurea sa zici ca nu e nevoie sa ofere bon/factura. El chiar este un magazin, are un topic de 130 de pagini, doar nu le fura din Germania si le ofera pe sub mana. Uita-te la poza cea am atasat-o, ofera factura doar "la cerere" (nu stiam acest mic detaliu).

 

Deci astept bon, factura, certificat de conformitate si garantie.

 

Capture6645.JPG

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

El nu vrea sa ne intelegem nicicum, nu doreste o situatie de mijloc. De aceea apelez la masuri extreme.

 

I-am oferit toate documentele, sau de ce zici ca documentele nu sunt in regula? Garantia a fost refuzata pt un motiv stupid, urme de rugina (doar nu va ganditi ca erau ruginite si deteriorate).

Firodo, eu nu-ti doresc sa ai vreodata nevoie de garantie, sa vezi ca atunci te lovesti de realitate (adica sa cumperi o piesa gen pompa de apa, pompe de rezervor, amortizoare samd, care sa pice).

 

Dar e chiar aiurea sa zici ca nu e nevoie sa ofere bon/factura. El chiar este un magazin, are un topic de 130 de pagini, doar nu le fura din Germania si le ofera pe sub mana. Uita-te la poza cea am atasat-o, ofera factura doar "la cerere" (nu stiam acest mic detaliu).

 

Deci astept bon, factura, certificat de conformitate si garantie.

 

attachicon.gifCapture6645.JPG

Mare tiganealea mai rau ca la usa cortului !!!!

La poza atasata de tine cu privire catre factura e foarte normala ! Oricine de intreaba de factura inclusiv  operatorul de la benzinarie cand iti da bonul fiscal ! Factura se emite numai la cerere ! 

Este aiurea ca dupa un timp cand cumperi un produs sa-l montezi dupa cateva luni bune si sa creezi un mare circ...pe motiv ca nu e conformitate .  

In privinta lui Florin, am doar cuvinte de lauda si totodata pot spune ca am primit de fiecare data bon fiscal !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, atunci să-mi trimită bon si factura si certificatele!!!!!!!!

 

Nu mai vorbiti din basme, ca de fiecare data, sunt maxim 5% dintre cumpărători care au primit bon. Daca eram doar eu, consideram ca e o greșeală.

 

Nu e tiganeala ca la usa cortului, ca nu s-a înjurat nimeni. Eu îmi cer drepturile si nu ma las pana nu le obtin.

 

Deci vreau toate documentele, acum la retur, e ok Florin? Ca dupa aia ti le trimit iar amortizoarele, cu alt test.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Montajul, totul a fost facut la un service autorizat. In caz ca n-ai citit tot postul, scrie ca garantia a fost refuzata din cauza ca pe corpul amortizorului se prezenta rugina.

2. De ce sa fie penibila? NU AM PRIMIT NICIUN ACT DE CARE SA MA POT LEGA ACUM, NICI MACAR O FOAIE PE CARE SA SCRIE CE MI-A TRIMIS.

PENIBIL E EL, DAR CHIAR O SA FAC RECLAMATIILE IN CAUZA, SUNT F DETERMINAT.

 

Crede-ma ca ANAF-ul nu e incompetent la ora asta. Sau, o sa aflam.

 

Eu am rugat un moderator/admin sa revina cu o parere despre modul in care a fost refuzata garantia (sau alte pareri daca sunt, eu nu am citit niciuna legata de rugina pana acum).

 

@Florin Eu te-am rugat sa oferi datele firmei tale, daca te dai atat de corect, si totodata ca esti victima aici (desi deocamdata eu vad ca sunt -800 ron in buzunar cu doua amortizoare nici macar verificate).

esti suparat, te inteleg... dar cred ca din cauza asta nu ai inteles ce incercam sa-ti spun, asa ca o spun inca odata, mai detaliat.

Faptul ca tu ai montat piesele intr-un service autorizat rar nu garanteaza faptul ca ei le-au montat corespunzator. Multe service-uri nu monteaza piese aduse de clienti, zic ei pt a evita situatiile ca cea de fata, dar motivul principal e faptul ca pierd bani din adaosul la piese. Unele serviceuri MONTEAZA GRESIT piesele aduse de client ca 'sa-i invete minte' sa nu mai cumpere piese din alta parte.

 

Sa-ti exploc un pic si punctul 2, nu stiu cu ce te ocupi, dar iti garantez ca nu exista firma la care daca merge anaful in control sa scape fara amenda. De asta am zis ca e penibila determinarea ta de a face reclamatii.

 

Ca si concluzie, puteai sa fii in aceasi situatie si cu amortizoare cumparate direct din service, pt ca garantia este asigurata de importator, nu de intermediar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am comandat atat pentru e39 cat si pentru celelalte masini piese de la Florin! Un baiat de nota 10! Cred ca are zeci de clienti multumiti aici pe forum la sute de colete trimise! Am luat  amortizoare Monroe pt E39, Kayaba pentru Leon...totul oke, de la pret pana la functionalitate! E ceva putred la mijloc si adevarul iese la iveala! Spor la treaba Florin! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are legatura cu montajul, cum, datorita montajului au aparut urme de rugina pe corpul amortizorului? In fine, nu vreau sa mai discut pe subiectul asta, ca nu are legatura. Sunt 4 suruburi pe un amortizor, ce naiba discutam aici.

 

Bun, legat de faptul ca nu e corect ca vanzator, sa emita toate documentele, nu am de ales decat sa fac o sesizare organelor competente.

 

Am comandat atat pentru e39 cat si pentru celelalte masini piese de la Florin! Un baiat de nota 10! Cred ca are zeci de clienti multumiti aici pe forum la sute de colete trimise! Am luat  amortizoare Monroe pt E39, Kayaba pentru Leon...totul oke, de la pret pana la functionalitate! E ceva putred la mijloc si adevarul iese la iveala! Spor la treaba Florin! 

 

Da, si eu am zis ca e de nota 10, la prima comanda (desi nici atunci n-am primit bon). La a doua, cand am avut nevoie de garantie, nu mai e om de nota 10.

 

Chiar nu va doresc sa aveti nevoie de vreo garantie de la el, cate cazuri s-au rezolvat pe garantie aici? Unul? 

 

Ai citit macar toate posturile, de ce s-a refuzat garantia? Urme de rugina aparute pe corpul amortizorului, deci uzura normala luand in considerare ca e o masina de 16 ani, care nu sta in garaj, si s-a folosit in timpul ninsorilor. 

 

 

Filtre si ulei poate sa vanda cate vrea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare evident ca rugina este doar un pretext pentru a refuza garantie, refuzul fiind sustinut de felul in care actele relevante sunt datate. Citez: Nu este posibil ca fenomenul de coroziune adanca sa apara atat de repede in material.

Implicit cei de la augsburg sustin ca amortizoare returnate nu sunt cele care au fost vandute. Nu au un numar serial, ceva unic pe ele, care apara intr-un act?

Cred ca aici trebuie atacata problema, dar increatul in afara de Florin nu cred ca are alta cale de atac la Augsburg. Are nevoie de el ca aliat.

 

O alta problema sunt cheltuieliile aditionale aparute pentru increatul legate de montaj, test, demontaj, facut rost de alte amortizoare in timpul in care perechea defecta este trimis pentru evaluare. Firesc ca ar fi ca nu ar trebui sa fie suportat de catre el odata ce s-ar fi constatat defectul. Nu stiu cum e asta reglementat legal in Romania.

 

Observ ca discutie intre parti a fost una tensionata de la inceput, din pacate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la bun inceput nu a dorit o colaborare amiabila. Daca dorea inca un test de amortizoare, 2 luni mai tarziu (timp in care mi-am cautat alte amortizoare, si am tot discutat cu el), il faceam, si il atasam si pe ala.

 

Chestia e, ca o data ajunse el, amortizoarele nu au intrat in niciun fel de garantie, sa fie duse la un atelier ceva.

 

Nu stiu ce zice augsburg (si nici nu conteaza pt mine), eu nu am primit niciun fel de act, nici macar nu stiam codul de producator al amortizoarelor, mi l-a scris tot Florin pe PM. 

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, dar zic ca eu nu am cumparat de la ei. Chiar nu am niciun act care sa zica augsburg (sau vreun act de orice fel). Plus de asta, este magazin la mine in oras (cred) daca chiar vroiam.

 

Ideea e ca, daca vor moderatorii/adminul sa raspunda:

 

1) E normal ca garantia sa nu existe, si sa nu se testeze macar amortizoarele, sub pretextul unei rugini? Sa nu existe suportul vanzatorului care se da drept intermediar si se spala pe maini de toata povestea (poveste care de la inceput a pornit prost, cu dorinta de a nu ajuta). Nu e normal ca atunci cand dai jos orice piesa de pe o masina de 16 ani, care nu sta in garaj, si folosita in timpul ninsorilor, sa nu mai fie ca noua?

 

2) E normal eu ca si consumator (care a cumparat doua produse noi, si nu SH sau din dezmembrari), sa nu primesc absolut niciun act (indiferent daca as fi cerut sau nu), iar daca sunt sau nu multumit, sa ma pot adresa organelor competente pe baza acelor acte? 

 

Eu in continuare imi doresc ca moderatorii sa intervina si macar Florin sa imi trimita absolut toate actele pe care trebuia sa mi le trimita de la bun inceput. La fel cum Florin Fri mai in spate sustinea ca lui de fiecare data i-a trimis bon. Deci eu vreau bon + factura + cele 2 certificate.

 

De ce lucrurile in tara asta nu se pot desfasura normal?  Inteleg ca cu totii ne dorim painea cea mai mare...

Poate si eu am gresit, in unele privinte, insa Florin Oprea nu si-a asumat absolut nicio responsabilitate, el gresind din start cand mi-a trimis niste piese fara niciun act, eu de exemplu daca vreau sa vand masina, nu pot dovedi ca la un moment dat am avut amortizoare noi pe ea, trimise in garantie samd. 

Plus de asta, eu ca si consumator suport toate costurile cum zicea bartro, cateva sute de ron pe service-uri si teste.

 

Suntem totusi in UE, avem drept de retur in 14 zile sau mai mult, nu mai stiu exact, sau 30, dar de unde retur cand eu n-am actul de la achizitie? Chiar credeti ca Florin Oprea v-ar ajuta in caz de o problema serioasa pe garantie? Da, va ajuta pe banii vostri, pe mine chiar ma obliga sa platesc transportul pana la el, desi i-am zis, pai ma florin, eu n-am platit cand au venit invers?

 

Deci eu astept in continuare toate actele de la Florin, si feedbackul de la moderatori samd. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Ai lipit un conținut cu formatare.   Elimină formatare

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...