Sari la conținut

525dA - Al meu WST


Bimmer39
 Share

Recommended Posts

Asa cum am spus, vreau sa aduc masina intr-o stare tehnica excelenta mai intai, asta e prioritatea. Ca aspect, va ramane cateva luni asa, vreau mai intai sa pun mana pe ea sa vad cum se prezinta din punct de vedere tehnic, sa o simt si eu. Daca nu are PROBLEME tehnice, prima oara voi investi in bari anti-ruliu M-Tech2 (poate pun mana pe o suspensie completa), frane de 530D, etc. Imi vin prea multe in minte acum, tot ce vreau e sa stiu ca masina merge bine, ca ma pot baza pe ea oricand la orice ora. In 20 zile pun mana pe ea  :wub:  :) .

 

Va multumesc pentru raspunsuri! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te agita momentan cu schimbarile

iale incet pentru ca va manca foarte muti bani(vorbesc din experienta)

Sa functioneze totutul cum trebuie apoi te apuci de retrofituri

Sa te poarte sanatos mult si bine

Sper ca nu vedem peste doua luni ca o vinzi

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am apucat sa mai intru si eu pe forum ca e nebunie zilele astea la facultate.

 

@28clg : Multumesc frumos, nu ma grabesc, masina asta ramane mult si bine la mine  :P

 

@Octi : A mai aparut o posibilitate, sa o aduc pe platforma saptamana viitoare, va tin la curent. Multumesc!

 

@baubau_arad : Asa cum am zis, o iau incet, asa cum am spus vreau sa o aduc intr-o stare tehnica impecabila si dupa ma apuc de retrofit. Multumesc pentru urari. Am spus-o tuturor prietenilor si o sa o spun mereu: indiferent ce mai apare in garaj pe parcursul timpului, planuiesc sa tin masina asta mult si bine (o dau doar in cazul unui alt E39). Cand prietenii mei se uitau pe net la poze cu Bugatti, Koegnigsegg si alte rachete, eu visam la E39. 

 

A aparut o mica problema de care nu stiam  ;) . Martori ABS si ASC aprinsi in bord. Tatal prietenei mi-a transmis ca a fost cu ea la diagnoza acum ceva timp si i-ar fi rezultat calculatorul de ABS. Cum pot sa verific ca nu e vreunul dintre senzorii la roata? (presupun ca inca o diagnoza). Repet, mi-e greu sa rezolv problemele de la distanta, trebuie sa cer sfaturi de la voi ca sa stiu ce trimit mai departe in tara. Multumesc anticipat! 

 

Va multumesc tuturor pentru gandurile bune si aprecieri. Revin cu noi informatii. 

 

P.S: Am comandat cauciucuri de iarna, Bridgestone Blizzak LM-25 / Continental CONTIWINTERCONTACT TS 850 (o sa imi trimita ce are pe stoc, am discount la un furnizor din Buc.)

 

Seara buna tuturor! 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apare eroare de senzori pe ABS. Dar poate foarte bine să fie ceva defect în modulul de abs care să determine această eroare (a fost cazul la mașina mea - am schimbat toți senzorii care apăreau pe diagnoză ca fiind defecți și nu s-a remediat problema ; am schimbat modulul de abs și problema s-a rezolvat).

 

sent from moded c6903

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru raspunsuri. Nu stiu cum sa fac, "tata-socru" mi-a zis ca ii dadea eroare la un senzor, l-a schimbat si a ramas cu erorile in bord. Dupa i s-a spus ca ar fi calculatorul de ABS. Toate astea se intamplau in urma cu 2 ani deci nu mai tine nici el minte exact. De atunci masina e cu erorile in bord. As avea o mare rugaminte, nu stiu la cine sa apelez care sa ma ajute cu un sfat. E cineva in Bucuresti cu un tester/diagnoza dornic sa ma ajute zilele astea cu erorile din bord? (vreau sa o mai pun o data pe tester, sa vad exact ce arata) As putea sa merg la orice service dar as prefera pe cineva care a mai lucrat cu E39, care poate sa imi zica ce are. Astept in continuare sfaturi de la voi, multumesc anticipat! Daca era masina aici, luam cablurile si senzorii la verificat fiecare in parte si o rezolvam, dar nu prea am la cine sa apelez in tara. Ideea e ca as vrea sa aduc masina aici saptamana urmatoare (pe platforma) si as vrea sa rezolv problema inainte. Multumesc anticipat! 

 

O zi buna! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am avut parte de o surpriza foarte frumoasa azi la aeroport. uploadfromtaptalk1450468796549.jpg

 

Toata ziua am stat numai in masina, m-am plimbat de colo-colo. Imi place, nu pot sa descriu, știți si voi cum e :).

 

Masina are cateva mici probleme ici-colo, mai mult estetic. Din punct de vedere tehnic se prezinta impecabil, motorul trage si se aude superb. Nu sunt asa multumit de cutie in schimb, poate pentru ca nu s-a schimbat uleiul si masina a stat pe dreapta ultimii 2 ani. Miercuri am programare la schimb de ulei si filtru in cutie. Ce ulei ar trebui sa pun? Filtrul se schimba usor?

 

Revin maine cu mai multe poze, nu am apucat sa fac astazi. Trebuie in primul rand sa schimb display-ul din bord, imi sta pe creier. Am High cluster, o sa caut maine sa vad daca gasesc de vanzare banda pentru reparat in Ro.

 

Probabil tot maine o sa revin cu mai multe intrebari, dar acum sunt interesat de schimbul de ulei si filtru la cutie.

Multumesc anticipat!

 

O seara placuta in continuare

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

83222344588 sau echivalent, 9 litri.

Filtru poti merge pe OE dar ar fi bune si pe producator.

Vezi ca trebuie sa iti curete niste chestii pe la cutie, mi s-a spus si mie.

Te rog mult, dupa ce faci treaba, spune-mi si mie cum se comporta cutia.

Eu am 525d din 2003, si urmeaza si la mine manevra.

Mie mi s-a recomandat sa merg prin Crangasi la un atelier specializat pe cutii automate, si cred ca asa am sa fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

83220024359 asta am gasit dupa o cautare pe Google. Am gasit codul asta ca fiind potrivit pentru GM A5S390R. Altcineva a schimbat uleiul/filtrul din cutie? Mai este altceva de luat in considerare? 

 

Inca o problema. Am plecat cu masina prima oara azi, iar dupa cativa km am observat ca martorii ABS+ASC nu erau aprinsi, asa cum au fost pana acum. Trafic bara la bara, pun o frana usoara, pedala tremura ca de ABS pentru o fractiune de secunda, dupa se aprind martorii. Ajung acasa, parchez masina, revin dupa 2 ore si o pornesc, martorii sunt stinsi, totul pare normal. Au stat stinsi cat am mers cu masina (30-45min). Am ajuns inapoi acasa, am oprit-o, am pornit-o iar si martorii s-au aprins. Ce poate fi? Este calculatorul de ABS, asa cum banuiam? Luni ma duc la o diagnoza si verific ce erori are inregistrate. 

 

@bucifal : Miercuri schimb ulei + filtru, asa cum am zis. Te anunt cum se comporta dupa. Momentan, nu sunt multumit deloc de felul in care schimba, inteleg ca cele GM au un pic de "lag" dar mi se pare putin exagerat la a mea. Nu am avut ocazia sa merg cu alt E39 automat sa vad cum se comporta. 

 

O seara buna tuturor! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la masina mea am facut schimb de ulei la cutie (ulei, filtru si curatat baia cutiei si magnetul care era plin de pilitura) la un prieten de al meu care are service (Bacau) si stie cum se face acest lucru; habar nu am cum ar reactiona o cutie ZF dar a mea (defapt nici nu stiu daca e ZF sau GM) sunt foarte multumit cum raspunde la accelerari si schimbatul vitezelor, iar dupa ce i am schimbat uleiul am simtit o imbunatatire la schimbatul treptelor; ulei nu am pus original pentru ca aveam in plan ca dupa ce mai merg sa il mai schimb odata dar cand am vazut cum merge l am lasat pe cel pe producator (nu mai imi aduc aminte producatorul); am mai bine de un an de cand am facut schimbul, toate sunt foarte bune si planuiesc prin ianuarie-februarie un alt schimb de ulei pentru prelungirea vietii cutiei, tura aceasta cred ca voi pune ulei OE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumoasa masina ai,sa te bucuri sanatos de ea!

La fostul touring benzinar aveam aceeasi problema cu abs-ul,dupa un drum de 100km,sau 50 de min,incepea cutia sa nu mai schimbe corect,nu mai tragea masina iar apoi,la prima atingere de frana se opreau abs-ul si asc-ul.Pe INPA,la o scanare,mi-a dat eroare pe switch-ul de frana,cel de deasupra pedalei,am umblat acolo,nu i-am facut nimic,doar m-am asigurat ca e bine bagat,etc,si nu am mai avut probleme....

Off:-referitor la cutiile ZF,GM,acum am GM pe masina asta,pe benzinar stiti ca aveam zf5hp18.Ce diferente pot observa imediat:-gm ul raspunde mult mai bine in turatie,dar are lag,sesizeaza mai greu ca vreau sa ii dau,schimba treptele mai lin,aproape,atentie,aproape ca un dsg,Zf-ul de pe masina mea era un model vechi,facut intre 92'-98',insa ala imi dadea impresia ca este mai bine facut,raspundea mai repede in kickdown,nu avea lag asa mare,si dupa ce conduceam masina aia,chiar daca urcarile in trepte nu erau asa line si se simteau mai pronuntat decat la Gm imi lasa impresia de o cutie bine facuta,genul de cutie greu de stricat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la masina mea am facut schimb de ulei la cutie (ulei, filtru si curatat baia cutiei si magnetul care era plin de pilitura) la un prieten de al meu care are service (Bacau) si stie cum se face acest lucru; habar nu am cum ar reactiona o cutie ZF dar a mea (defapt nici nu stiu daca e ZF sau GM) sunt foarte multumit cum raspunde la accelerari si schimbatul vitezelor, iar dupa ce i am schimbat uleiul am simtit o imbunatatire la schimbatul treptelor; ulei nu am pus original pentru ca aveam in plan ca dupa ce mai merg sa il mai schimb odata dar cand am vazut cum merge l am lasat pe cel pe producator (nu mai imi aduc aminte producatorul); am mai bine de un an de cand am facut schimbul, toate sunt foarte bune si planuiesc prin ianuarie-februarie un alt schimb de ulei pentru prelungirea vietii cutiei, tura aceasta cred ca voi pune ulei OE

Dar inainte de schimb cum mergea cutia? Apropo, gm ai, zf de obicei e la benzina.

Oful meu e urmatorul: am facut schimb in vara dar nu au pus ulei de care trebuie, si se simte cand trece din 1 in 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

83220024359 asta am gasit dupa o cautare pe Google. Am gasit codul asta ca fiind potrivit pentru GM A5S390R. Altcineva a schimbat uleiul/filtrul din cutie? Mai este altceva de luat in considerare? 

 

Inca o problema. Am plecat cu masina prima oara azi, iar dupa cativa km am observat ca martorii ABS+ASC nu erau aprinsi, asa cum au fost pana acum. Trafic bara la bara, pun o frana usoara, pedala tremura ca de ABS pentru o fractiune de secunda, dupa se aprind martorii. Ajung acasa, parchez masina, revin dupa 2 ore si o pornesc, martorii sunt stinsi, totul pare normal. Au stat stinsi cat am mers cu masina (30-45min). Am ajuns inapoi acasa, am oprit-o, am pornit-o iar si martorii s-au aprins. Ce poate fi? Este calculatorul de ABS, asa cum banuiam? Luni ma duc la o diagnoza si verific ce erori are inregistrate. 

 

@bucifal : Miercuri schimb ulei + filtru, asa cum am zis. Te anunt cum se comporta dupa. Momentan, nu sunt multumit deloc de felul in care schimba, inteleg ca cele GM au un pic de "lag" dar mi se pare putin exagerat la a mea. Nu am avut ocazia sa merg cu alt E39 automat sa vad cum se comporta. 

 

O seara buna tuturor!

 

Dupa investigatii tot la tipul pe care ti l- am dat o sa ajungi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar inainte de schimb cum mergea cutia? Apropo, gm ai, zf de obicei e la benzina.

Oful meu e urmatorul: am facut schimb in vara dar nu au pus ulei de care trebuie, si se simte cand trece din 1 in 2.

Inainte de schimb nu prea imi placea cum schimba vitezele, se simtea un pic; acum dupa schimb (am mai bine de un an), schimba ca una noua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

83220024359 asta am gasit dupa o cautare pe Google. Am gasit codul asta ca fiind potrivit pentru GM A5S390R. Altcineva a schimbat uleiul/filtrul din cutie? Mai este altceva de luat in considerare? 

 

Inca o problema. Am plecat cu masina prima oara azi, iar dupa cativa km am observat ca martorii ABS+ASC nu erau aprinsi, asa cum au fost pana acum. Trafic bara la bara, pun o frana usoara, pedala tremura ca de ABS pentru o fractiune de secunda, dupa se aprind martorii. Ajung acasa, parchez masina, revin dupa 2 ore si o pornesc, martorii sunt stinsi, totul pare normal. Au stat stinsi cat am mers cu masina (30-45min). Am ajuns inapoi acasa, am oprit-o, am pornit-o iar si martorii s-au aprins. Ce poate fi? Este calculatorul de ABS, asa cum banuiam? Luni ma duc la o diagnoza si verific ce erori are inregistrate. 

 

@bucifal : Miercuri schimb ulei + filtru, asa cum am zis. Te anunt cum se comporta dupa. Momentan, nu sunt multumit deloc de felul in care schimba, inteleg ca cele GM au un pic de "lag" dar mi se pare putin exagerat la a mea. Nu am avut ocazia sa merg cu alt E39 automat sa vad cum se comporta. 

 

O seara buna tuturor! 

 

Verifica la o diagnoza ce senzor ABS este cu probleme. Calculatorul de ABS cand sunt probleme, se aprinde martorul instant in bord. 

Pentru cutia de viteze schimb ulei cu Dextron 6 si filtru nou, dupa care readaptare a valorilor pe blocul de valve. E cam tot ce se poate face la cutia GM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Ai lipit un conținut cu formatare.   Elimină formatare

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...